آیا می دانید محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین کجاست؟ آسیا بزرگترین قاره جهان است که کشورهای مختلف از نژادها و فرهنگ‌های متفاوت در آن قرار دارند. بسیاری از افراد تمایل دارند که به مکان‌های گردشگری در آسیا سفر کنند. بسیاری از گردشگران علاقمند به تاریخ و هنر می‌باشند و برخی از دید و بازدید از مکان‌های مذهبی و سیاحتی قاره آسیا لذا می‌برند.

آگاهی از محبوب‌ترین کشورهای آسیایی برای مسافرین بالاخص برای توریست‌هایی که از این قاره دیدن نکرده‌اند، بسیار اهمیت دارد.

قاره آسیا، پر از مکان‌های دیدنی و شگفت انگیز است که هر مسافر را به خود مجذوب می‌کند از بلندترین پل شیشه‌ای جهان در چین گرفته تا شهر باستانی جدیدی که در کامبوج کشف شده است. اگر می‌خواهید در مورد مقاصد گردشگری آسیا که بیشترین میزان گردشگر را دارند، بیشتر بدانید، در ادامه به این کشورها اشاره خواهیم کرد.

معرفی محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین

👈 اگر می‌خواهید به کشورهای آسیایی سفر کنید، قطعا کشورهای زیر را می‌توان جزو محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین بشمار آورد. شما با سفر به این کشورها می‌توانید لحظات تکرارنشدنی را تجربه کنید.

معرفی محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین

 ترکیه، اولین مقصد سفر گردشگران به آسیا

👈 بسیاری از گردشگران به خصوص مسافران ایرانی تمایل زیادی به سفر به ترکیه را دارند. این کشور آسیایی برای مسافرت گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. از نظر فرهنگ و تاریخ ترکیه مانند سایر کشورهای آسیایی بسیار غنی است. در سال‌های اخیر تور استانبول و تور آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی چشم نواز، طرفداران بسیار زیادی داشته است. ترکیه دارای دو بخش آسیایی و اروپایی می‌باشد که هر کدام از این بخش‌ها جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارند. قدم زدن کنار  سواحل استانبول و آنتالیا آرزوی هر گردشگری می‌باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مرطوب بهترین زمان سفر به ترکیه ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه است که می‌توانید خاطرات بسیار زیبایی را در این سفر برای خود ثبت کنید.

 مالزی از محبوب‌ترین مقاصد آسیایی

👈 یکی دیگر از کشورهای که شما می‌توانید به عنوان محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین مد نظر قرار دهید، مالزی است. شهر کوالالامپور یکی از شهرهای مهم این کشور است که در آن همگی مسلمان هستند و بسیاری از مردم به خاطر قیمت اجناس که به شکل مناسبی ارائه می‌شوند، سفر به این شهر را ترجیح می‌دهند و شما می‌توانید لباس‌های آسیایی را با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید. اگر از ایرانی‌ها در مورد محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین خارجی سؤال کنید، قطعاً مالزی را پیشنهاد می‌کنند. کنند اگر به شهر کوالالامپور سفر کنید، زنجیره‌های به هم پیوسته که دور تا دورش را کوه فراگرفته و زیبایی خاصی را به محیط داده‌اند خواهید دید.

بیشتر بخوانید: بهترین کشور برای خرید لباس

امارات بهترین مقصد سفر برای گردشگران دنیا

امارات بهترین مقصد سفر برای گردشگران دنیا

👈 اگر در حال می‌خواستید به امارات سفر کنید، چیزی جز صحرا مشاهده نمی‌کردید. اما در حال حاضر مارات یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای خاورمیانه و جهان است. شهر دبی نیز با داشتن مراکز گردشگری یکی از بهترین نقاط جهان برای سفر می‌باشد. جدا از مردم جهان، بسیاری از ایرانیان نیز به دلیل نزدیکی به دبی ترجیح می‌دهند به این شهر سفر کنند. زمانی که شما وارد دبی می‌شود، آسمان خراش‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که مثل آن را هیچ کجای دنیا ندیده‌اید. ساحل جمیرا در کنار خلیج فارس یکی از مکان‌های تفریحی مناسب برای گردشگران محسوب می‌شود. از دیگر دیدنی‌های دبی می‌توان به مراکز خرید که در آن برندهای معروف دنیا فعالیت دارند، اشاره کرد. بنابراین می‌توان امارات را به عنوان محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین بشمار آورد.

 اندونزی؛ زیباترین کشور آسیایی

👈 اندونزی از کشورهای مهم آسیا است که جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی دارد. بالی از جزایر مهم کشور اندونزی است که سالانه بسیاری از گردشگران برای دیدن مناظر طبیعی به خصوص مناظر جنوب شرقی وارد این شهر می‌شوند. بسیاری از علاقمندان ساعت‌ها بر روی شن‌های طلایی دراز می‌کشند و پوست خود را برنزه می‌کنند. شما می‌توانید در هر ساعتی از روز کنار ساحل باشید و حمام آفتاب بگیرید. همچنین ساحل بالی محوطه برای بازی کودکان دارد که در کنار آن می‌توانند مشغول به بازی شوند.

 سفر به تایلند

👈 تایلند یکی از محبوب‌ترین کشور برای مسافرین می‌باشد. این کشور در جنوب شرق آسیا قرار دارد و همواره گردشگران زیادی درصدد هستند که به این کشور زیبا سفر کنند. هنگامی که وارد تایلند می‌شوید، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متنوعی در این شهر شما را مجذوب خواهند کرد. بانکوک پایتخت تایلند نیز مکان‌های گردشگری بسیاری دارد. در حال حاضر  تایلند با کشورهای اروپایی و آمریکایی رابطه تجاری و بازرگانی بسیار مناسبی  برقرار کرده و این عوامل این کشور را به یکی از بهترین کشورهای جنوب شرق آسیا تبدیل نموده است.

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به اروپا

سفر به کشور چین

سفر به کشور چین

👈 تا زمانی که به یکی از محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین یعنی چین سفر نکنید، شاید نتوانید نسبت به جاذبه گردشگری این شهر آگاهی کافی داشته باشید. شانگهای چین یکی از شهرهای معروف و بزرگ چین می‌باشد که از لوکس‌ترین و زیباترین شهرهای جهان است. آسمان خراش‌های متعددی در شانگهای چین دیده می‌شود. علاوه بر این هتل‌های زیادی در این شهر قرار دارند که همه آنها جزو هتل‌های لوکس و شماره یک جهانم باشند و شما می‌توانید یک سفر رؤیایی را در چین تجربه کنید.

👈در حال حاضر شانگهای یکی از بهترین مقاصد آسیایی برای توریست‌های خارجی از سراسر دینا تبدیل شده است و هر سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان تمایل دارند به شانگهای سفر کنند، وجود مجموعه دیزی لند است که بهترین لحظات عمر خود را می‌توانید در این مجموعه سپری کنید.  علاوه بر این در شانگهای باغ وحش‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن اکثر حیوانات جهان را مشاهده نمایید. بنابراین سفر به چین را به عنوان محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین از دست ندهید.

خرید بهترین تور آسیایی

👈 انتخاب محبوب‌ترین کشور آسیایی برای مسافرین خارجی کمی چاللش برانگیز است. چراکه آسیا، بزرگ‌ترین قاره جهان، دارای کشورهایی است که بیشترین تنوع فرهنگی و نژادی در آنها دیده می‌شود. هرکدام از این کشورها به علت داشتن جاذبه‌های توریستی متعدد از جمله مناظر طبیعی و چشم نواز، جاذبه‌های تاریخی، فرهنگ غذایی متفاوت سرآمد هستند. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین تور آسیایی هستید، باید اول کشوری را انتخاب کنید، که بتوانید در آن بیشترین لذت را تجربه کرده و لحظات بیاد ماندنی ثبت کنید.

👈 اگر مایل به خرید تورهای آسیایی و سفر به بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا هستید، کافی است با همکاران ما در آژانس هواپیمایی زرافشان تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد تورهای متنوع آسیایی در اختیار شما عزیزان گردشگر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: آنتالیا بهتر است یا کوشی آداسی؟

خرید بهترین تور آسیایی

جمع‌بندی

انتخاب بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرین بسیار اهمیت دارد، چرا که بسیاری از توریست‌های سراسر دنیا، بسیار تمایل دارند یک بار هم که شده به قاره آسیا که بزرگترین قاره جهان می‌باشد سفر کنند و از جاذبه‌های توریستی فرهنگی و گردشگری آن بازدید نمایند. در این مقاله سعی کردیم چند کشور آسیایی که می‌توان آنها را در زمره بهترین کشورها برای مسافران خارجی قرار داد، اشاره کردیم. چنانچه مایل به خرید تور برای هر یک از این کشورها هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه زرافشان تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد آخرین قیمت‌های بلیط در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)