بسیاری از گردشگران هزینه سفر به اروپا را فقط در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خلاصه می‌کنند، اما نمی‌دانند که هزینه‌های خورد و خوراک و حمل و نقل عمومی و بازدید از مکان‌های گردشگری را باید به فهرست مخارج سفر به اروپا نیز اضافه کنند. با این حال اروپا جز لوکس‌ترین و پرهزینه‌ترین مقاصد گردشگری به شمار می‌آید. بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به قاره جذاب اروپا ستید، قبل از هر چیز باید بدانید که هزینه سفر به اروپا چقدر است و چقدر پول باید همراه خود داشته باشید. در ادامه این مقاله به این سؤال‌ها پاسخ خواهیم داد.تا انتهای مقاله همراه زرافشان سیر باشید

 کشورهای تحت پوشش اروپا کدامند؟

👈سفر به اروپا فقط مختص به فرانسه، آلمان و سوئیس نیست. کشورهای اروپای شرقی مانند مجارستان، صربستان و بلغارستان نیز مناظر حیرت‌انگیزی دارند که می تواننند مقصد خاصی برای گردشگران به شمار آیند. بنابراین اگر قصد سفر به اروپا را دارید، می‌توانید فهرست کاملی از مقاصد توریستی را به دست آورید. این کشورها شامل کرواسی، جمهوری چک، قبرس شمالی، فنلاند، دانمارک و … هستند. اگر این کشورها مقصد شما برای سفر باشند، باید هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید. بسیاری از توریست‌ها که دغدغه هزینه سفر به اروپا را دارند، نمی‌دانند که برای یک سفر به شهرهای اروپایی چقدر باید هزینه کنند؟ در ادامه بیشتر به هزینه سفر به اروپا خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:بهترین کشور برای مسافرت خانوادگی

 کشورهای تحت پوشش اروپا کدامند؟

هزینه سفر به اروپا چقدر است؟

👈با بالا رفتن قیمت هر روزه یورو و لوکس بودن مقاصد گردشگری اروپا باعث می‌شود که بسیاری از گردشگران قید تورهای اروپایی را بزنند. اما واقعاً راهی برای سفر ارزان به اروپا وجود دارد؟ تصور شما در رابطه با هزینه سفر به کشورهای اروپایی ممکن است اغراق آمیز باشد، اما با مدیریت هزینه‌ها شما می‌توانید تور ارزان قیمت به اروپا را نیز خریداری کنید. کشورهای اروپایی در یک چیز مشترک هستند، آن هم ویزای شینگن است. در واقع ایرانی‌ها برای سفر به کشورهای حوزه شینگن باید ویزا دریافت کنند. پس هزینه دریافت ویزای شینگن را باید به هزینه‌ سفر به اروپا اضافه کنید. در ادامه اطلاعات مفید در مورد هزینه سفر به اروپا در کشورهای مختلف و  پربازدبد اشاره می‌کنیم.

 آشنایی با هزینه سفر به اسپانیا

👈دریافت ویزای شینگن، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی هزینه‌ای است که باید قبل از سفر به اروپا به خصوص اسپانیا در نظر بگیرید. علاوه بر این هزینه حمل و نقل عمومی، خورد و خوراک از دیگر مواردی هستند که باید آنها را به فهرست هزینه سفر به اروپا اضافه نمایید. در مجموع قیمت تور اسپانیا شامل خدمات بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل ۴ ستاره، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری در بارسلون و ویزای شینگن می‌شود که باید در هنگام برآورد هزینه سفر به اروپا این موارد را در نظر بگیرید.

میزان هزینه سفر به فرانسه

👈تور فرانسه مانند اسپانیا از تورهای اختصاصی خواهد بود و شامل اقامت در هتل چهار یا پنج ستاره، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌شود. شما در صورت انتخاب تور فرانسه باید مبلغ حدود 20 میلیون تومان را بپردازید.

آشنایی با هزینه سفر به سوئیس

👈در مورد هزینه سفر به اروپا، افرادی که کشورهایی چون سوییس را مد نظر دارند، باید پس از دریافت ویزای شینگن، برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز اقدام کنند. جدا از هزینه سفر باید هزینه مربوط به رزرو اقامتگاه را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر این تور سوئیس اینکه در چه فصلی بهار و تابستان یا فصل‌های پاییز و زمستان انتخاب شود، هزینه متفاوتی خواهد داشت.

 هزینه سفر به ترکیه

👈یکی از مهمترین مقاصد گردشگری مخصوصاً برای ایرانیان، استانبول و آنتالیا هستند. هزینه تور استانبول برای اقامت و هزینه هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، هزینه رفت و برگشت فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت به هتل، در حدود 8 میلیون تومان است. این پایه نرخ بلیط استانبول می‌باشد. هزینه تور آنتالیا در حدود ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

هزینه سفر به اروپا چقدر است؟

 هزینه سفر به ارمنستان

👈تور هوایی ارمنستان معمولاً به صورت سه شب و چهار روز، یا چهار روز و پنج شب هستند. قیمت تور ۳ شب و ۴ روز ارمنستان با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما و همچنین بیمه مسافرتی در حدود 8 میلیون تومان است که این پایه نرخ قیمت بلیط ارمنستان است و ممکن است در تاریخ‌های مختلف تغییر کند. شما می‌توانیدبا تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی زرافشان از آخرین قیمت تورهای اروپا مطلع شوید.

بهترین آژانس هواپیمایی برای خرید تور اروپا

👈اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید، کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا و سوییس مقاصد ارزانی نیستند و اگر به دنبال کاهش هزینه سفر به اروپا هستید، باید گزینه‌های دیگر مثل قبرس، دانمارک و فنلاند را مد نظر قرار دهید. علاوه بر این باید آژانس مسافرتی انتخاب کنید که خدمات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه‌ای به گردشگران ارائه می‌دهند.

👈برای خرید تور اروپا، بهتر است آژانس‌های مختلف و خدمات آنها را به دقت بررسی کنید، چرا که آژانس‌های کمی  در ایران هستند که ارتباط مستقیمی با خدمات دریافت ویزای توریستی شینگن دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی، درباره کیفیت و سابقه آژانس مسافرتی به دقت تحقیق کنید. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور اروپا هستید، کافی است با کارشناسان زرافشان تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر

بهترین آژانس هواپیمایی برای خرید تور اروپا

نتیجه گیری

در این مقاله به هزینه سفر به اروپا مخصوصاً کشورهایی که دارای ویزای شینگن هستند، اشاره کردیم. با بالا رفتن قیمت یورو و قیمت تورهای اروپایی، بسیاری قید سفر به کشورهای اروپایی را می‌زنند. اما باید بگوییم که خوشبختانه در این میان کشورهایی هستند که شما می‌توانید با هزینه مقرون به صرفه به آنها سفر کنید. همچنین از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری این مناطق دیدن نمایید. کشورهایی چون دانمارک، فنلاند، کرواسی، جمهوری چک … مقاصد گردشگری ارزان اروپا با جاذبه‌های بی‌نظیر محسوب می‌شوند، این در حالیست که برای کشورای فرانسه و اسپانیا و.. باید بیشتر هزینه کنید.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

در این مقاله سعی کردیم به هزینه سفر به برخی از کشورهای اروپایی اشاره کنیم. چنانچه شما نیازمند خرید تورهای اروپا هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه سفر به اروپا، می‌توانید با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی زرافشان تماس بگیرید تا شما گردشگران عزیز را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)