بسیاری از گردشگران زمانی که برنامه سفر می‌چینند، این سؤال را دارند که بهترین کشور برای خرید لباس کدام است؟ بسیاری از توریست‌ها وقتی که برای سفر به کشورهای خارجی برنامه‌ریزی می‌کنند، فقط به دنبال دیدن از مراکز گردشگری و جاذبه‌های توریستی نیستند و سر زدن به پاساژهای لوکس و مراکز خرید مدرن یکی از تفریحاتی است که می‌تواند سفر لذت‌بخشی را برای گردشگران رقم بزند. از آنجا که خرید لباس از بهترین برندهای دنیا برای توریست‌ها بسیار اهمیت دارد، در ادامه این مقاله می‌خواهیم به بهترین کشور برای خرید لباس از میان پرطرفدارترین کشورهای گردشگری جهان اشاره کنیم.

اهمیت آشنایی با بهترین کشورها جهت خرید لباس

👈 بسیاری از افراد عاشق سفر هستند و بخشی از دلیل سفر کردن آنها به شهرهای مختلف دنیا گشت و گذار در میان مراکز خرید و پاساژهای لوکس و مدرن می‌باشد. این افراد باید مقاصد خاصی برای سفر خود در نظر بگیرند که در عین جذابیت، مراکز و بازارهای خرید مناسبی داشته باشند و برندهای معتبر در این کشور فعالیت کنند.

👈 در واقع خرید کردن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر بسیاری از توریست‌ها محسوب می‌شود و انتخاب بهترین کشور برای خرید لباس در آن شعب مختلف از برندهای معتبر دنیا ارائه می‌شوند، اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر اگر اولویت شما برای سفر به کشورهای دیگر خرید لباس می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال کشوری باشید که در لیست بهترین کشورها برای خرید لباس وجود دارد. در ادامه به برخی از این کشورهای پرطرفدار از نظر عرضه بهترین برندهای مد و فشن دنیا اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین کشور آسیایی برای مسافرین

اهمیت آشنایی با بهترین کشورها جهت خرید لباس

معرفی بهترین کشور برای خرید لباس

اگر قصد سفر به کشورهایی را دارید که جزو عرضه کنندگان بهترین برندهای لباس دنیا هستند، سفر به کشورهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

آمریکا؛ بهترین کشور برای خرید لباس

👈 بدون شک بهترین کشوری که می‌توانید به عنوان یکی از مراکز ارائه کننده لباس‌ها براساس مد روز دنیا روی آن حساب کنید، آمریکا می‌باشد. شهر نیویورک آمریکا بهترین مقصد برای گردشگرانی است که اهل خرید لباس هستند و می‌خواهند از میان فروشگاه‌های متنوع و هزاران بوتیک، لباس‌های آنتی و قدیمی را برای خود بخرند.

👈 مراکز خرید خاص همچون Time Warner Centr، بوتیک‌های متعدد SoHo، مراکز خرید لباس Fifth Avenue و فروشگاه‌های واقع در پارک Bryant یا میدان Union  مکان‌هایی نیستند که در هر جای دنیا بتوانید آنها را مشاهده کنید. از این رو در سال‌های اخیر نیویورک به‌عنوان مقصد ایده آل برای افرادی که عاشق خرید لباس هستند، تبدیل شده است.

آمریکا؛ بهترین کشور برای خرید لباس

 فرانسه؛ بهترین مقصد برای خرید لباس

👈 فرانسه به عنوان یکی از کشورهایی که بیشتر به ارائه لباس‌های قدیمی و آنتیک معروف است، شناخته می‌شود. همانطور که می دانید شهر پاریس پایتخت مد دنیا محسوب می‌شود، شهری که تمام طراحان مد دنیا جدیدترین کارها و برندهای خود را در فروشگاه‌های لوکس آن عرضه می‌کنند فروشگاه‌هایی که مربوط به برندهای مختلف هستند، در جای جای شهر دیده می‌شوند. علاوه بر این روزهای خاصی وجود دارد که باعث می‌شود شهر پاریس بیش از پیش برای خرید لباس جذاب به نظر بیاید، مانند هفته‌های مد، بازارهای کریسمس که می‌توانید در این زمان‌ها بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین فرانسه گزینه عالی به عنوان بهترین کشور برای خرید لباس می‌باشد.

 فرانسه؛ بهترین مقصد برای خرید لباس

خرید لباس از ایتالیا

👈 ایتالیایی‌ها اغلب مردمانی هستند که زیاد به سر و وضع خود رسیدگی می‌کنند. شهر میلان در این رابطه سرآمد تمام شهرهای این کشور می‌باشد و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد موجود در این شهر خودنمایی می‌کنند.

👈 برندهای زیادی همچون پرادا، ولینگتون، ورساچی و آرمانی از میلان به دنیا معرفی شدند و شما در مکان‌هایی چون Fashion Quadrangle می‌توانید فروشگاه‌های متعدد را مشاهده کنید. اما میلان تنها به عرضه لباس‌ها از برندهای گرانقیمت معروف نیست، بلکه مراکز خرید  و بازارهای متنوع و فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید در این شهر پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: تور دبی 1402 لحظه آخریخرید لباس از ایتالیا

بیشتر بخوانید: بهترین کشور برای سفر مجردی

 مراکز خرید لباس تایلند

👈 تایلند یکی از بهترین کشورها برای خرید لباس محسوب می‌شود. بانکوک یکی از شهرهای مهم تایلند است که به عنوان پرطرفدارترین مقصد سفر برای افرادی که علاقه‌مند به خرید لباس می‌باشند، محسوب می‌شود. این شهر دارای مراکز خرید بزرگ فوق‌العاده‌ای است که بعضی از آنها بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه مختلف لباس را میزبانی می‌کنند.

 مراکز خرید لباس تایلند

امارات، بهترین مرکز خرید لباس خاورمیانه

👈 بدون شک بزرگترین مراکز خرید لباس در خاورمیانه در امارات متحده عربی بالاخص شهر دبی قرار دارند. وجود همین مراکز خرید به تنهایی می‌تواند دلیلی برای سفر گردشگران به این شهر باشد. زمانی که به توردبی بروید، می‌توانید از چندین مرکز خرید لباس دیدن کنید. تمام برندهای معروف دنیا در این شهر عرضه  می‌شوند و شما می‌توانید از میان مراکز خرید لباس، لوکس‌ترین آنها را انتخاب کنید.

امارات، بهترین مرکز خرید لباس خاورمیانه

بیشتر بخوانید: بهترین کشور عربی برای خرید کدام است؟

خرید لباس از کشور اسپانیا

👈 اسپانیا در میان کشورهای اروپایی از بهترین مقاصد برای گردشگران محسوب می‌شود و می‌تواند به عنوان بهترین کشور برای خرید لباس نیز آن را به شمار آورد. مادرید یکی از شهرهای مهم اسپانیا است که در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار بوتیک و فروشگاه در آن وجود دارد و این فروشگاه‌ها به حدی متنوع هستند که محال است که شما بدون خرید و احساس رضایت از آنجا بیرون بیاید.

👈 به خاطر تنوع بالای مراکز خرید لباس و فروشگاه در این شهر، انواع لباس‌ها با قیمت‌های متفاوت پیدا می‌شوند. بازارهای هفتگی نیز در این شهر برپا می شوند که قیمت لباس در آنها از آنچه فکرش را می‌کنید ارزانتر می‌باشد.

خرید لباس از کشور اسپانیا

سفر به کشور جمهوری چک

👈 فکرش را هم نکنید که جمهوری چک می تواند به عنوان بهترین کشور برای خرید لباس در میان کشورهای اروپایی قرار داشته باشد. باید بگوییم که جمهوری چک مراکز خرید بسیاری دارد. از جمله شهرهای مهم جمهوری پک، پراگ است که ارائه‌کننده برندهای مد و فشن دنیا می‌باشد. علاوه براین امکان خرید لباس‌های خیلی ارزان در پاساژهای این شهر وجود دارد. حتی مردم اروپای غربی نیز برای خرید لباس به این شهر سفر می‌کنند و همه این را می‌دانند که پراگ جزو شهرهایی است که می‌توانند به راحتی لباس‌های مناسب و ارزان قیمت در آن پیدا کنند.

ارزانترین کشور برای خرید پوشاک

اما به نظر شما در بین کشور هایی که در بالا معرفی کردیم ارزانترین کشور برای خرید پوشاک کدام کشور است؟ قبل از پاسخ به این سوال که ارزان ترین کشور برای خرید پوشاک یا بهترین شهر برای خرید لباس کدام کشور و کدام شهر است باید در نظر داشت سلیقه در بین مسافران به قصد خرید در کشور های خارجی می تواند در انتخاب مقصد برای سفر را در بین مسافران متفاوت کند، اما با این حال در ادامه چندتا از بهترین مقاصد برای خرید لباس و پوشاک را به شما معرفی می کنیم:

چین – شنژن

کشور چین سالیان سال است که اسمش به عنوان یکی از کشور های مناسب برای خرید لباس یا پوشاک مخصوصا در بین ایرانیان مشهور شده است. در چین شهر شنژن بهترین شهر برای خرید لباس  خرید پوشاک است. طبق شنیده ها در این شهر پوشاک به طور معمول 20 درصد به نسبت جاهای دیگر ارزان تر است. البته ناگفته نماند در زمان خرید در این شهر جذاب حتما باید مراقب محصولات اصلی و تقلبی باشید.

فرانسه – پاریس

پاریس، فقط شهر عاشقان قهوه نیست. شهر پاریس فرانسه یکی از بهترین شهر های اروپائی برای خرید لباس و پوشاک با قیمت مناسب به شمار می رود. نا گقته نماند در پاریس فرانه برای خرید پوشاک باید محله ها و خیابان هایی که فروشنده محصولات دسته اول و اصطلاحا تولید کننده هستند را یاد بگیرید.

تایلند – بانکوک

کشور تایلند همیشه در بین ایرانیان یکی از بهترین و پر طرفدارترین مقاصد گردشگری به شمار می رود. جالب است بدانید شهر بانکوک تایلند یکی از بهترین کشورها برای خرید لباس به شمار می رود. شما به راحتی می توانید در بانکوک به محله ها و فروشگاه های ارزان قیمت دسترسی پیدا کنید.

سفر به کشور جمهوری چک

جمع‌بندی

بسیاری از گردشگرانی که برنامه سفر به کشورهای خارجی دارند، ابتدا این سوال را مطرح می‌کنند که بهترین کشور برای خرید لباس کدام است؟ در واقع افراد فقط برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و داشتن تفریحات های مختلف سفر نمی‌کنند، بلکه خرید از مراکز و پاساژهای لوکس برای آنها بسیار اهمیت دارد.

از آنجا که خرید لباس و و دیدن از برندهای معروف مد و فشن دنیا که در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز عرضه می شوند، برای گردشگران ضروری است، در این مقاله به برخی از مقاصد گردشگری که می‌توان آنها را بهترین کشور برای خرید لباس بشمار آورد، اشاره کردیم. چنانچه نیازمند خرید تور و سفر به هریک از کشورهای ارائه کننده بهترین برندهای مد  و فشن دنیا هستید، می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی زرافشان سیر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را به شما عزیزان ارائه دهند.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

 

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)