بهترین کشور عربی برای خرید برای گردشگرانی که قصد سفر به مناطق حاشیه خلیج فارس را دارند، بسیار مهم است. همانگونه که می دانید کشورهای حاشیه خلیج فارس در دوره دو دهه اخیر بر روی صنعت توریستی خود بسیار کار کرده‌اند و در حال حاضر بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند برای دیدن جاذبه‌های توریستی به این کشورها سفر کنند.

اما یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود که هرسال سیل عظیمی از گردشگران به این مناطق سفر کنند، داشتن مراکز خرید متعدد می‌باشد. برخی از کشورهای عربی علاوه بر مراکز خرید سنتی، دارای مرکز خرید مدرن هستند که بیشترین برندهای مد و پوشاک و اکسسوری و طلا و جواهرات در این مراکز عرضه می‌شود. بنابراین اگر به دنبال انتخاب بهترین کشور عربی برای خرید انواع لوازم خانگی و پوشاک هستید، قبل از هر چیز باید با لیستی از کشورهای که عرضه کننده بهترین برندهای دنیا آشنا شوید. در این مقاله سعی داریم به معرفی برخی از این مناطق اشاره کنیم.

دلیل اهمیت خرید از کشورهای عربی برای گردشگران

👈 همانگونه که می دانید در سال‌های اخیر کشورهای عربی خلیج فارس با ارائه بهترین برندهای پوشاک و مد و ارائه بهترین برندهای طلا و جواهر وعطر در جذب گردشگران از مناطق مختلف دنیا نقش زیادی داشته‌اند. شما با سفر به کشورهای عربی می‌توانید از طریق مراکز خرید، کالاهای لوکس از جمله لباس، کیف و کفش، اکسسوری و طلا و جواهرات و لوازم خانگی و حتی مبلمان منزل را خریداری کنید. کشورهای حاشیه خلیج فارس با بستن قراردادهای مهم با عرضه کنندگان پوشاک و لباس، تولیدکنندگان لوازم خانگی و عطر سعی دارند که بهترین مراکز به عنوان مرکز خرید دنیا شناخته شوند. به همین دلیل است که گردشگران ترجیح می‌دهند علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی کشورهای عربی، از مراکز خرید نیز دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: فایده های سفر

دلیل اهمیت خرید از کشورهای عربی برای گردشگران

بهترین کشور عربی برای خرید کدام است؟

👈 همانگونه که اشاره شد پیدا کردن بهترین کشورعربی برای خرید، برای گردشگرانی که مایل به سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، اهمیت زیادی دارد، چراکه برندهای متنوعی از سراسر دنیا در مراکز خرید این کشورها ارائه می‌شود و افراد علاوه بر دیدن از جاذبه‌های گردشگری و ثبت خاطرات بیادماندنی، می‌توانند خرید بسیار ارزان و لذت بخشی داشته باشند. از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی دو کشور عربی امارات متحده عربی و عمان به عنوان بهترین کشور برای خرید و مراکز معروف آنها اشاره کنیم.

برای اطلاع از تور یک روزه بر روی لینک کلیک کنید

امارات به عنوان بهترین کشور عربی برای خرید

👈 دبی به عنوان پایتخت کشور امارات، یکی از مهمترین مراکز مهم مدرن شهری به شمار می‌آیند و شما می‌توانید علاوه بر دیدن از مکان‌های دیدنی، خرید از لوکس‌ترین مراکز خرید را تجربه کنید. در ادامه به برخی از مراکز خرید دبی اشاره می‌کنیم.

  • مرکز خرید سیتی سنتر دیره

👈 یکی از مهمترین مراکز خرید مرکز خرید سیتی سنتر دیره است که بیش از ۴۳۰ فروشگاه دارد. علاوه بر این، مرکز خرید سیتی سنتر دیره گزینه‌های سرگرمی به خانواده‌ها ارائه می‌کند و شما می‌توانید تجربه خرید لذت بخشی را داشته باشید. برخی از مکان‌های اصلی خرید در سیتی سنتر فروشگاه‌های بزرگ anchor، Centrepoint و Ddebenham  هستند که شما می‌توانید بهترین برندهای پوشاک و لباس و مد و همچنین طلا و جواهرات و دیگر اقلام مورد نیاز خود را در این مراکز مشاهده کنید.

  • مرکز خرید اوت لت مال

👈 یکی دیگر از مراکز خرید در امارات که در شهر دبی واقع شده و بهترین و ارزانترین اکسسوری و لوازم الکترونیکی در این مرکز ارائه می‌شود. اگر به دنبال بهترین طراحان مد لباس هستید می‌توانید در این مرکز خرید از مارک‌های طراحانی مانند Diane von Furstenberg، Marc Jacobs و Burberry دیدن کنید.  علاوه بر خرید لباس شما می‌توانید، جواهرات عالی را در این مرکز خریداری نمایید.

برای اطلاع از بهترین کشور برای سفر خانوادگی بر روی لینک کلیک کنید

👈 از دیگر مراکز خرید امارات متحده به عنوان بهترین کشور عربی برای خرید می‌توان به مرکز خرید وافی دبی، مرکز خرید برجمان دبی، مرکز خرید فستیوال سیتی دبی، مرکز خرید مرکاتو دبی، مرکز خرید ابن بطوطه و مرکز خرید مال امارات اشاره کرد.

امارات به عنوان بهترین کشور عربی برای خرید

معرفی مراکز خرید عمان

👈 عمان یکی دیگر از کشورهایی است که می‌توانید به عنوان بهترین کشور برای خرید انواع لوازم و امکانات مورد نیاز خود روی آن حساب کنید. سالانه گردشگران زیادی برای خرید از برندهای مختلف پوشاک، عطر و لوازم خانگی وارد کشور عمان می‌شوند. مقسط به عنوان پایتخت گردشگری عمان یکی از مهمترین و بهترین مراکز خرید برای افرادی باشد که به دنبال تهیه لوکس‌ترین کالاها هستند. مهم‌ترین مراکز خرید در عمان را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

برای رزرو تور با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

  • عمان مال

👈 عمان مال یکی که از بزرگترین پاساژهای کشور عمان محسوب می‌شود و بهترین برندهای دنیا در حوزه پوشاک و لباس، عطر و طلا و جواهر در این مرکز خرید وجود دارد. شما می‌توانید علاوه بر بازدید از مراکز تفریحی و لذت بردن از تفریحات سرگرم کننده، از مغازه‌های مختلف که ارائه دهنده بهترین برندها نیز هستند، دیدن کنید. مرکز خرید عمان مال با بستن قرارداد با عرضه کنندگان برندهای معروف دنیا، توانسته نام خود را به عنوان بهترین مرکز خرید در خاورمیانه مطرح کند.

  • مرکز خرید العریمی عمان

👈 مرکز خرید العریمی عمان یکی از مراکز خرید در عمان به عنوان بهترین  کشور عربی برای خرید شناخته می‌شود. این پاساژ بزرگ ارائه کننده خدمات پوشاک، مد و لباس از سراسر دنیا می‌باشد. علاوه بر خرید لباس، شما می‌توانید وسایل الکترونیکی، مبلمان و دکوراسیون از این مرکز خرید خریداری نمایید.

👈 از دیگر مراکز خرید در عمان به عنوان بهترین کشور عربی می‌توانید از مرکز خرید زاخر، مرکز خرید پانوراما و مرکز سیتی سنتر مسقط، مرکز خرید اونیوزکه همگی جزو بهترین ارائه کنندگان پوشاک و لباس هستند، دیدن کنید.

معرفی مراکز خرید عمان

سخن آخر

یکی از مهمترین موارد برای گردشگرانی که سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس را انتخاب می‌کنند، به خصوص افرادی که تمایل به خرید پوشاک و لباس، عطر و اکسسوری و طلا و جوارهرات دارند، این است که بهترین کشور عربی برای خرید را پیدا کنند. کشورهای عربی در سال‌های اخیر توانسته‌اند از طریق صنعت توریسم، گردشگران بسیاری را به خود جذب کنند.

از موارد مهمی که در کشورهای عربی به چشم می‌خورد، ارائه برندهای برتر دنیا می‌باشد که هرکدام از این برندها چندین شعبه در کشورهای عربی دارند. در این مقاله سعی کردیم به بهترین کشور عربی برای خرید وهمچنین لوکس‌ترین مراکز ارائه کننده برندهای معروف لباس دنیا اشاره کنیم. چنانچه شما به دنبال سفر به کشورهای عربی هستید، می‌توانید مراحل رزرو بلیط خود را از طریق تماس با کارشناسان زرافشان سیر در اولین فرصت قطعی کرده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)