تور دبی ۱۴۰۲ لحظه آخری، اگر می‌خواهید خاطره‌ای رؤیایی در امارات برای خود رقم بزنید، تور دبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. تور دبی ۱۴۰۲ از تورهای پرفروش مسافرتی هر سال می‌باشد. دبی به عنوان یکی از لوکس‌ترین شهرهای گردشگری جهان هر ساله گردشگران بسیاری را برای تفریح و کار میزبانی می‌کند.

هتل‌های لوکس و گران‌قیمت و برج‌های سر به فلک کشیده و همچنین اماکن تفریحی متعدد در دبی آن را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری جهان بدل کرده است. برای رزرو تور دبی در سال 1402 می‌توانید به آژانس‌های مسافرتی مختلف مراجعه کنید یا به صورت آنلاین تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

عواملی که در قیمت تور دبی تاثیرگذار هستند، فاکتورهایی مانند بلیط هواپیما، مدت زمان اقامت و درجه هتل می‌باشد. برای خرید تور دبی ارزان قیمت هم می‌توانید به صورت آنلاین از طریق تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی زرافشان سیر اقدام کنید تا در اسرع وقت مراحل خرید بلیط و رزرو محل اقامت را برای شما عزیزان انجام دهند.

 بهترین زمان برای سفر به دبی

در سفر در برخی از ماه‌های سال از جمله تابستان می‌تواند بسیار برای گردشگران آزاردهنده باشد. بهترین زمان برای خرید تور دبی پاییز و زمستان است. در این زمان با تغییرات دما، آب و هوا خنک‌تر می‌شود و میانگین دما در هر شهر به حدود ۲۵ درجه سانتیگراد در شب خواهد رسید. میانگین دمای شهر دبی در زمستان در نزدیکی خط ساحلی بین ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد و در مناطق بیابانی ۵ درجه خواهد بود. اما در این فصل از سال به دلیل افزایش تعداد مسافران قیمت تور نیز به شدت بالا می‌رود و بالتبع باید قیمت بیشتری پرداخت کنید.

اما اگر قصد سفر با تور دبی ارزان قیمت را دارید، بهترین زمان خرید تور دبی فصل بهار و تابستان است که در سال 1402نیز ارائه می‌شود. در این فصول به شدت هوای گرم می‌باشد و حجم مسافران پایین می‌آید. در عین حال، در تابستان هتل‌های دبی برای رفاه حال مسافران، امکانات عمومی و تفریحاتی مناسبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. مثلاً هتل‌ها در فصل تابستان با دستگاه‌های مخصوص آب استخرها را خنک می‌کنند تا مسافران بتوانند از آن لذت ببرند. از این رو برای خرید تور ارزان دبی در فصول مختلف سال می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

بهترین زمان برای سفر به دبی

 تور دبی در تعطیلات کریسمس

در تعطیلات کریسمس شهر دبی بسیار دیدنی است. نورپردازی دیدنی در شب، آتیش بازی‌ها و چراغ‌های برج‌های معروف این شهر باعث می‌شود که بتوانید از جاذبه‌های شهری دبی نیز لذت ببرید. اگر به دنبال رقم زدن خاطره رؤیایی در امارات هستید، بهترین زمان سفر در تعطیلات کریسمس است.

برای رزرو تور با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

بسیاری از گردشگران در تعطیلات کریسمس به سمت دبی سرازیر می‌شوند و از بهترین تخفیف در خریدهای تعطیلات استفاده می‌کنند. همزمان آب و هوای عالی زمستانی باعث افزایش قیمت سفر به دبی و تکمیل ظرفیت این دسته از تورها می‌شود. برای خرید تور دبی در سال ۱۴۰۲ برای کریسمس بهتر است یک ماه قبل از سفر خود اقدام کنید، چراکه ظرفیت‌های خالی سریع تکمیل خواهند شد.

معرفی بهترین هتل‌های دبی

 معرفی بهترین هتل‌های دبی

دبی به دلیل داشتن بهترین هتل‌ها بیشترین متقاضی را دارد. هتل‌های این شهر جزو لوکس‌ترین و دارای بهترین امکانات هستند و بیشترین خدمات را با کیفیت بالا به مسافران ارائه می‌دهند. انتخاب هتل باکیفیت در دبی بسیار آسان است، چراکه خدمات بسیار ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله بهترین هتل‌ها برای ایرانیان در تور دبی هتل ۵ ستاره جمیرا، هتل امارات تاورز، هتل سوفیتل، هتل ۵ ستاره مینا السلام، هتل آسیانا، هتل آتلانتیس پالم، هتل شیراتون، هتل جمیرا بیچ و هتل برج العرب هستند.

برای اطلاع از بهترین زمان سفر به استانبول {مناسبت‌ها} بر روی لینک کلیک کنید

شرایط رزرو تور دبی در سال 1402

تور دبی ۱۴۰۲ لحظه آخری، بسیاری از توریست‌ها به دنبال تور ارزان قیمت برای دبی باشند، اما تور دبی لحظه آخری موجود نباشد. در این حالت بهترین گزینه پیش روی شما، خرید همزمان پرواز و هتل خواهد بود. خرید تور دبی به صورت ترکیبی در واقع کار شما را آسان خواهد کرد و شما می‌توانید به شکل مقرون به صرفه‌تری، مراحل رزرو و خرید تور را انجام دهید.

در این حالت شما مبدأ و مقصد سفر را مشخص می‌کنید و با وارد کردن تعداد مسافران و تاریخ سفر، فهرست کاملی از ظرفیت‌های خالی برای خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو محل اقامت برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر می‌خواهید کار رزرو و خرید تور شما به راحتی صورت بگیرد، کارشناسان ما در آژانس مسافرتی زرافشان آماده ارائه خدمات خرید تور دبی و رزرو بلیط برای شما عزیزان هستند. کافی است با همکاران ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند تا با انجام سریع مراحل خرید تور، سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

شرایط رزرو تور دبی

نتیجه گیری

تور دبی ۱۴۰۲ لحظه آخری یکی از بهترین تورهایی است که می‌توانید برای رقم زدن خطرات رؤیایی در امارات برای آن انتخاب کنید. اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است که فصل زمستان و پاییز را به عنوان زمان سفر خود در نظر بگیرید، چرا که آب و هوای دبی به دلیل گرمای زیاد در تابستان بسیار آزاردهنده می‌باشد. شهر دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای خاورمیانه می‌باشد که هر سال گردشگران بسیاری را از سرتاسر جهان میزبانی خواهد کرد.

برای اطلاع از هزینه سفر به آنتالیا 1402 + چقدر پول ببریم؟ بر روی لینک کلیک کنید

در حال حاضر به دلیل افزایش گردشگان، در این شهر بهترین امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران فراهم شده است. دبی به دلیل قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس، یکی از بهترین مقاصد توریستی شناخته می‌شود. هتل‌های لوکس و هتل‌های لوکس و گرانقیمت یکی دیگر از مواردی است که گردشگران را برای سفر به این شهر جذب می‌کند. اگر قصد سفر به دبی را در هر زمان از فصول سال دارید، می‌توانید برای رزرو بلیط خود به سایت زرافشان مراجعه کنید تا قیمت‌های متنوع تور دبی 1402 را بررسی کنید و بهترین زمان برای سفر خود انتخاب نمایید.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)