اگر به دنبال ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی هستید، باید سراغ کشورهایی بروید که بتوانید در آنها کمترین هزینه را برای اقامت، خورد و خوراک و همچنین هزینه رفت و آمد و حمل و نقل بپردازید. کشورهای زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با کمترین هزینه، خاطرات لذت بخشی را در شهرهای پربازدید این کشورها تجربه کرده و لحظات بیادماندنی را برای خود ثبت کنید. بنابراین اگر می‌خواهید در سفر خود کمترین هزینه را صرف کنید، باید به دنبال ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی باشید. در ادامه این مقاله در ارتباط با بهترین کشورهایی که می‌توانید از طریق آنها سفر ارزانی داشته باشید، مطالب مفیدی ارائه خواهیم کرد.

معرفی ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی

👈 بسیاری از افرادی که علاقمند به گشت و گذار و جهانگردی هستند، برای مدیریت هزینه‌های خود مایلند کشوری را انتخاب کنند که در آن هزینه خورد و خوراک، هزینه خرید و هزینه رفت و آمد ارزان باشد. بنابراین اگر به دنبال ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی هستید، می‌توانید به کشورهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، سفر کنید.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین کشور آسیایی برای مسافرین

معرفی ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی

سفر ارزان به تایلند

👈 سفر به تایلند به طور چشمگیری ارزان می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید با هزینه 10 دلار در یک هتل پنج ستاره اقامت به مدت یک شب اقامت داشته باشید. اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید و سفر طولانی‌تری را تجربه کرده و خاطرات بیشتری برای خود رقم بزنید، تایلند قطعاً یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. اگر به تایلند سفر کنید، می‌توانید با هزینه برابر با ۱۰ دلار برای یک شب مهمانسرا اقامت داشته باشید. شما با کمترین هزینه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری تایلند دیدن کنید. اگر می‌خواهید در نزدیکی ساحل اقامت داشته باشید، شاید برای شما کمی گران‌تر باشد. اما برخی از جزایر تایلند کمپ‌های گردشگری دارند که هزینه اقامت شما در این کمپ‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

سفر ارزان به میانمار

سفر ارزان به میانمار

👈 میانمار یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای توریست‌های جهان به شمار می‌آید. اگر به دنبال انتخاب ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی هستید، میانمار یکی از ارزان‌ترین کشورهای جنوب آسیا است که می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن دیدن کنید. شما روزانه در این کشور بین ۵ تا ۲۰ دلار باید به پرداخت انعام اختصاص دهید که هزینه زیادی نخواهد بود. خرج روزانه هر گردشگر در این کشور، چیزی حدود 35 دلار است که می‌توانید با استفاده از نوشیدنی‌ها و غذاهای ارزان قیمت کمتر از این را نیز هزینه کنید. تنها هزینه شما ۱۰ تا ۱۵ دلار برای پرداخت هزینه حمل و نقل با اتوبوس است. قطعاً شما می‌توانید میانمار را به عنوان ارزان کشور برای سفر خارجی خود در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: آنتالیا بهتر است یا کوشی آداسی؟

سفر به کشور ترکیه

👈 ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری‌های جهان می‌باشد. این کشور با آثار باستانی و قدمت به جا مانده از دوران قدیم، فرهنگ بسیار نزدیکی به ایرانیان دارد و طبیعت بکر آن، این کشور را به عنوان ارزان‌ترین و محبوب‌ترین مقصد گردشگران بدل کرده است. اگر قصد پیدا کردن ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی را دارید، ترکیه از گزینه‌ها می‌باشد می‌باشد که می‌توانید روی آن حساب کنید. شما می‌توانید با کمترین هزینه از سواحل استانبول یا مناظر چشن نواز آنتالیا دیدن کنید. اگر به دنبال خرید تور استانبول یا تور آنتالیا هستید، با همکاران ما در آژانس هواپیمایی زرافشان تماس بگیرید تا شما عزیزان گردشگر را راهنمایی کنند.

سفر به مالزی

👈 مالزی که از کشورهای محبوب آسیایی است که هرکس یک بار هم که شده دوست دارد از شهرهای معروف این کشور دیدن کند. اگر به دنبال ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی هستید، بدون شک مالزی یکی از بهترین کشورها است که می‌توانید با هزینه کردن روزانه ۳۰ دلار به تفریح و گردش بپردازید و از بهترین جاذبه‌های توریستی شهرهای مختلف آن دیدن کنید. مهمانسراهایی که در این کشور وجود دارند هر شب ۵ تا ۷ دلار دریافت می‌کنند که این رقم بسیار مقرون به صرفه است. در شهرهای پربازدید مالزی امکانات بهتری برای گردشگران تدارک دیده شده است، به همین علت باید بیشتر برای اقامت خود بپردازید.

 سفر ارزان به کشور ارمنستان

سفر ارزان به کشور ارمنستان

👈 گردشگری در ارمنستان بسیار مقرون به صرفه و ارزان است. به طوری که شما با صرف ۱۵ دلار می‌توانید در بهترین مهمانسراهای این کشور به مدت یک شب ساکن شوید. یک شام ساده در ارمنستان ۵ دلار هزینه دارد. شما می‌توانید از طریق تور ارمنستان یک سفر خاطره‌انگیز و لذت بخش را به همراه دوستان یا خانواده خود تجربه کنید. ارمنستان کشور بزرگی نیست، آثار تاریخی و معماری زیبای آن باعث می‌شود که شما از انتخاب خود راضی باشید. برای ارمنستان نیازی نیست که برای دریافت ویزا خود را به زحمت بیندازید، ویزای ارمنستان برای مسافران در فرودگاه صادر خواهد شد.

خرید ارزان‌ترین تور برای سفر خارجی

👈 انتخاب ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی برای توریست‌هایی که سالانه مدتی را برای تفریح و مسافرت خود اختصاص می‌دهند بسیار اهمیت دارد، چراکه این افراد مایلند با صرف هزینه کمتر بیشترین لذا را از سفر خود داشته باشند و مدت بیشتری در شهرهای توریستی و زیبای جهان اقامت داشته باشند. در این مطلب به برخی از ارزان‌ترین کشورها برای سفر خارجی اشاره کردیم. چنانچه شما گردشگران عزیز نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید تور هریک از این کشورها هستید، کافی است با همکاران ما در آژانس مسافرتی زرافشان در تماس باشید تا شما عزیزان را در مراحل خرید بلیط و رزرو محل اقامت یاری کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین تور ارمنستان

خرید ارزان‌ترین تور برای سفر خارجی

سخن آخر

در  این مقاله سعی کردیم در ارتباط با ارزان‌ترین کشور برای سفر خارجی اشاره کنیم. بسیاری از توریست‌ها برای اینکه سفر خاطره‌انگیزی داشته باشند، مایلند که اقامت طولانی در بهترین شهرهای جهان را تجربه کنند. به همین دلیل به دنبال مقاصد ارزان جهت مدیریت هزینه‌های سفر خود هستند تا بجای صرف هزینه برای اقامتگاه، غذا و پوشاک بتوانند از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی کشورهای مختلف دیدن کنند. در این مطلب 5 پیشنهاد اقتصادی در ارتباط با کشورهایی که می‌توانید اقامت ارزانی در آن داشته باشید، ارائه شد. شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی زرافشان اطلاعات بیشتری در ارتباط با تورهای ارزان قیمت کسب کنید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن لیست ارزانترین تورهای خارجی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)