تور عمان ۱۴۰۲ نسبت به تورهای دبی و قطر جز کم هزینه‌ترین تورها به حساب می‌آید. اگر قصد اقامت در بهترین اقامتگاه و هتل‌های عمان را دارید، به مراتب هزینه شما افزایش خواهد یافت. عمان یکی از کشورهای مهم حاشیه خلیج فارس با آب و هوای خشک و بیابانی می‌باشد که در سال‌های اخیر به دنبال جذب گردشگران از کشورهای مختلف بوده است. کشور عمان همسایه جنوبی ایران است و چشم‌اندازهای طبیعی زیبا و خاص و هتل‌های مجلل و لوکس آن باعث شده است که به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار جهان تبدیل شود.

تورهای متنوع عمان بیش از پیش مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته و توریست‌های خارجی از جمله ایرانیان نیز آن را به عنوان مقصد سفرهای تفریحی خود قرار داده‌اند. اگر قصد سفر به عمان را دارید در ادامه به تورهای لحظه آخری عمان نگاهی خواهیم انداخت. برای خرید یا رزرو تور عمان می‌توانید با کارشناسان آژانس گردشگری زرافشان در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند و مراحل خرید بلیط و رزرو محل اقامت را برای شما انجام دهند.

 معرفی تور عمان ۱۴۰۲

📌 اگر قصد سفر به عمان را دارید، باید بگوییم که قیمت تور عمان ۱۴۰۲ در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته و یکی از سفرهای نسبتاً گران قیمت خارجی خواهد بود. اما در مقایسه با کشورهای امارات و قطر تور ارزان‌تری می‌باشد. با این حال برنامه‌ریزی برای تور ارزان عمان دور از دسترس نیست. بسیاری از گردشگران مقصد مسقط پایتخت عمان و به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، چرا که سالانه بیش از هزاران گردشگر به این شهر وارد می‌شوند و از جاذبه‌های توریستی آن دیدن می‌کنند.

📌 نحوه رزرو کردن تور عمان در قیمت لحظه‌ای آن بسیار اهمیت دارد، چراکه باید بررسی کنید که قصد دارید پرواز خود را با چه درجه کیفی انتخاب کنید. تور لحظه آخری به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای شما می‌باشد. برای سفر به عمان حتماً پاسپورت شما باید ۷ ماه اعتبار داشته باشد. از آنجا که ویزای توریستی در فرودگاه قابل صدور می‌باشد، به محض ورود به خاک این کشور ویزای شما صادر خواهد شد. هزینه ویزا به عهده مسافر است و برای آن باید حدود ۳۰۰ دلار خرج کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به آنتالیا

معرفی تور عمان

 تورهای لحظه آخری عمان در سال ۱۴۰۲

👈تورهای لحظه آخری به علت عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده از سوی آژانس‌های مسافرتی، تورهای خود را معملاً با قیمتی در حدود 10% تا 50% کمتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسند. برخی از گردشگران تورهای لحظه آخری را فرصت مناسبی برای سفر به کشور دلخواه خود می‌دانند. این تورها به صورت محدود ارائه می‌شوند و اگر قصد سفر از طریق این تورها را دارید، بهتر است مقصدی را انتخاب کنید که ظرفیت خالی داشته باشند.

👈در ارتباط با تور عمان، معمولاً تورهای لحظه آخری به مقصد مسقط وجود دارند و بیشتر در ظرفیت‌های محدودی ارائه می‌شوند. تورهای لحظه اخری برای عمان در ماه‌های گرم سال بیشتر برگزار می‌شوند و معمولاً این نوع تورها قیمت ارزان‌تری نیز دارند.

برای رزرو تور با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

👈ارزان قیمت بودن این تورها را می‌توان به دلایل مختلف از جمله ارائه آن در فصولی غیر از فصول پرگردشگر، انتخاب محل اقامت و نوع ایرلاین باشد. با بررسی آژانس‌های مختلف می‌توانید قیمت تور عمان در سال 1402 را بررسی کنید. در ادامه لیستی از تورهای لحظه آخری را در اختیار شما قرار داده‌ایم. با کلیک بر لینک بهترین زمان سفر به استانبول {مناسبت‌ها}  میتوانید از تور های استانبول هم با خبر شوید.

 

تورهای لحظه آخری عمان

اهمیت انتخاب مناسب‌ترین زمان سفر به کشور عمان

 عمان به عنوان کشور در حاشیه خلیج فارس دارای آب و هوای گرم و خشک است. نیمه اول سال دارای آب و هوای اما بسیار گرم می‌باشد. در این زمان دمای هوا به ۳۸ و ۴۰ درجه می‌رسد. پیشنهاد ما به شما این است که فصل پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید، چرا که دمای هوا در این فصول به 25 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در مجموع بهترین زمان سفر به عمان فصل پاییز زمستان می‌باشد، به خصوص در زمستان که دمای هوا کاهش چشمگیری دارد، هزینه‌های سفر نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند. بسیاری از افراد از سفر به عمان را با هواپیما انتخاب می‌کنند و بیشتر آژانس‌های مسافرتی پیکیج هوایی را ارائه می‌کنند، اما در آینده‌ای نزدیک از راه‌اندازی سفر دریایی با کشتی از شهر بندرعباس و به عمان نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین کشور برای سفر مجردی

اهمیت انتخاب مناسب‌ترین زمان سفر به کشور عمان

سخن آخر

در جمع بندی باید بگوییم که عمان یکی از زیباترین کشورهای منطقه خاورمیانه است و بسیاری به دنبال تورهای لحظه آخری سال ۱۴۰۲ برای سفر به این کشور هستند. پیشنهاد ما به شما این است که در فصل پاییز و زمستان که بهترین زمان سفر به عمان می‌باشد را انتخاب کنید، چرا که درجه هوا به نسبت ماه‌های فصل بهار و تابستان کمتر بوده و هوا به نسبت خنک‌تر می‌باشد و می‌توانید تعطیلات جذابی را برای خود رقم بزنید.

کشور عمان دارای رستوران‌ها و انواع هتل‌های لوکس می‌باشد و برای داشتن سفری خاطره‌انگیز، این کشور می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. چنانچه در ارتباط با نحوه رزرو تور عمان ۱۴۰۲ لحظه آخری نیازمند راهنمایی هستید، می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی زرافشان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار  شما عزیزان قرار دهند.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)