بهترین تور آنتالیا ۱۴۰۲ قطعاً یکی از مناسب‌ترین تورها برای گردشگرانی است که قصد دارند سفر خاطره انگیزی به یکی از زیباترین مناطق خاورمیانه داشت باشند و لذت سفر خود را چند برابر کنند. تور آنتالیا یکی از پرفروش‌ترین تورهای حال حاضر می‌باشد که به خاطر استقبال بی‌نظیر مسافران متنوع‌تر از اوقات دیگر می‌توانید سفر خوبی را تجربه کنید. اگر قصد دارید که تعطیلات خود را در آنتالیا بگذرانید و هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید، می‌توانید با مقایسه تورهای آنتالیا ۱۴۰۲ با دیگر تورها از پیشنهاد مناسب ما بهره‌مند شوید. کارشناسان ما می‌توانند مراحل خرید تور و رزرو بلیط را در کمترین زمان برای شما عزیزان انجام دهند.

 بهترین فصل برای تور آنتالیا 1402

🌄آنتالیا یکی از بهترین و خوش آب و هواترین شهرهای ترکیه با داشتن هوای معتدل مدیترانه‌ای می‌باشد که سالانه هزاران گردشگر را در خود جای می‌دهد. این شهر به دلیل نزدیکی به دریای نیلگون و امواج مدیترانه در فصل بهار و تابستان برای گردشگران بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. ساعت‌ها بازی‌های مهیج آبی، و گشت و گذار در کنار سواحل زیبای این شهر، در انتظار مسافران خواهد بود. سفر به آنتالیا در هر فصل جذاب است، اما شما می‌توانید خاطرات پر هیجانی در فصل بهار و پاییز داشته باشید، چراکه آب و هوای این شهر در این فصول بسیار معتدل خواهد بود.

 بهترین فصل برای تور آنتالیا

معرفی پکیج تور هوایی آنتالیا 1402

سفر با تور هوایی آنتالیا برای همه افراد یکی از پرمتقاضی ترین راه برای سفر به این شهر در طول سال است، چرا که معمولاً از ۱۰ خردادماه معتدل‌ترین هوا در این شهر وجود دارد. در این مدت فستتیوال‌های جالبی مانند فستیوال موسیقی نیز برگزار می‌شود که هر گردشگری می‌تواند خاطرات خوشی را در این سفر ثبت کند. اگر  قصد ثبت نام در تور هوایی آنتالیا دارید، باید چند روز قبل از سفر برای رزرو بلیط و هتل محل اقامت خود اقدام کنید.

رزرو بلیط به دو شکل حضوری و اینترنتی صورت می‌گیرد و قیمت تور آنتالیا در قصل بهار نسبت به بقیه فصول سال بالاتر خواهد بود. البته برای تورهای لحظه‌های آخری که معمولاً دو روز مانده به بسته شدن تور در صورت داشتن ظرفیت با قیمت بسیار پایین‌تر، امکان ثبت نام وجود دارد. خدمات آژانس مسافرتی شامل رزرو بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری، رزرو هتل و تورلیدر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: آنتالیا بهتر است یا کوشی آداسی؟

پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن یک سفر ارزان از ایرلاین‌های داخلی استفاده کنید، چرا که پروازهای خارجی معمولاً گران‌تر خواهند بود. بهترین زمان برای خرید تور هوایی آنتالیا از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین است که قیمت‌ها در این بازه زمانی طبیعتاً بیشتر خواهند بود. برای رزرو بلیط و محل اقامت خود در تور آنتالیا ترکیه می‌توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زرافشان ارتباط بگیرید تا شما را در تمامی مراحل خرید تور آنتالیا و رزرو بلیط همراهی کنند.

 تور زمینی آنتالیا 1402

📌 در کنار تور هوایی، تور زمینی آنتالیا نیز طرفداران زیادی دارد. یکی از دلایل آن ارزان بودن هزینه این گونه تورها نسبت به نوع هوایی می‌باشد. تعداد آژانس‌های مسافرتی که تور زمینی را ارائه می‌کنند، زیاد نیست و برخی از آنها این تورها را در ظرفیت محدود برگزار خواهند کرد. جذابیت بزرگی که در تور زمینی وجود دارد این است که مسافران می‌توانند در طول سفر با دیدن مناظر طبیعی از سفر خود لذت ببرند. مدت زمان این تورها متفاوت است و معمولاً از ۱۰ تا ۱۵ روز متغیر خواهد بود. تورهای زمینی آنتالیا معمولاً از سوی آژانس‌های مسافرتی اصفهان، تبریز، تهران و مشهد ارائه می‌شود و با گذر کردن از شهرهای زنجان، قزوین، مرند ماکو در داخل کشور تمام خواهد شد و بعد از آن وارد دوبایزید ترکیه می‌شوید و پس از گذشتن از ارزنجان به سیباس و سپس به آنتالیا خواهید رسید. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر به لیست قیمت آنلاین تور آنتالیا اشاره خواهیم کرد.

تور زمینی آنتالیا

لیست قیمت آنلاین تور آنتالیا 1402

👈 برای سفر با تور آنتالیا ۱۴۰۲ قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. بسیاری از گردشگران مایلند در هتل‌های پنج ستاره و لوکس اقامت داشت باشند و بعضی‌ها ترجیح می‌دهند که در هتل‌های سه ستاره یا چهار ستاره تعطیلات خود را سپری کنند. اما لیست قیمت آنلاین تور آنتالیا 1402در جدول زیر ارائه شده که با بررسی قیمت‌ها می‌توانید بهترین تور را از نظر قیمت برای خود انتخاب کنید.

نوع پرواز مدت زمان اقامت تاریخ رفت تور قیمت تور
قشم ایر     6 شب 28 اردیبهشت ماه 1402 شروع قیمت تور از 11,590,000 تومان
معراج (پرواز ایرانی) 6 شب تاریخ 15 اردیبهشت 1402 شروع قیمت تور از 10,000,000 تومان
مأوی گوک 6 شب 8 اردیبهشت 1402 شروع قیمت تور از 26,890,000 تومان
پگاسوس 6 شب 7 اردیبهشت ماه 1402 شروع قیمت تور از 24,890,000 تومان
ایران ایر 6 شب بهار 1402 شروع قیمت تور از 19,890,000 تومان
کرندون 6 شب تاریخ 8 اردیبهشت ماه 1402 شروع قیمت تور از 20,890,000 تومان
ایران ایرتور 6 شب 14 اردیبهشت 1402 شروع قیمت تور از 11,990,000 تومان
پگاسوس 6 شب 7 اردیبهشت 1402 شروع قیمت تور از 32,990,000 تومان (براساس هتل)
کرندون 6 شب  8 اردیبهشت ماه 1402 شروع قیمت تور از 43,790,000 تومان (براساس هتل)

لیست قیمت آنلاین تور آنتالیا

بیشتر بخوانید: برای تفریح آنتالیا بهتر است یا استانبول؟

جمع بندی

آنتالیا یکی از معتدل‌ترین شهرهای ترکیه با هوای مدیترانه‌ای است که به دلیل نزدیکی به دریای نیلگون در فصل بهار و تابستان بهشت گردشگران خارجی است. آنتالیا بدون شک یکی از زیباترین شهرهای ترکیه و خاورمیانه است که هر سال گردشگران متعددی به این شهر زیبای ساحلی سفر می‌کنند. تور آنتالیا ۱۴۰۲ هر ساله طرفداران بسیار زیادی از سرتاسر دنیا دارد و همه به دنبال رزرو بهترین محل اقامت برای خود هستند.

اگر قصد خرید و رزرو بلیط آنلاین تور آنتالیا 1402 را دارید، پیشنهاد ما این است حداقل دو هفته قبل از سفر خود، بلیط را خریداری کنید. برای رزرو یا خرید تور آنتالیا 1402 کافی است با کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی زرافشان ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

1/5 - (1 امتیاز)