هتل داریوش کیش کجاست؟

هتل داریوش کیش! بین افرادی که با شهر و جزیره زیبای کیش در ایران سفر می کنند، کمتر کسی هست که با نام هتل داریوش کیش ناآشنا باشد. هتل داریوش کیش یکی از بهترین و البته معروف ترین هتل های جزیره زیبای کیش است. این هتل پنج ستاره است و از نظر معماری از ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است که در نوع خودش بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

هتل داریوش کیش در شمال شرق جزیره کیش قرار گرفته است. یکی از مزیت های جغرافیایی این هتل دسترسی راحت به مکان های پرطرفدار شهر کیش برای میهمانان هتل می باشد. سواحل جذاب خلیج همیشه فارس به زیبایی هرچه تمام تر از داخل اتاق های این هتل قابل مشاهده است.

هتل بزرگ داریوش کیش حجم بزرگ فرهنگ و تمدن ایران باستان را به رخ تمام دنیا می کشد. اقامت در این هتل 5 ستاره رویایی بدون شک یکی از بهترین خاطرات را برای شما رقم خواهد زد.

این هتل امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که میهمانان این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی، زمین های ورزشی و… فقط برخی از امکانات این هتل به شمار می آید. این هتل در سال 1382 توسط معماران خوش سلیقه و خوش ذوق ایرانی بنا نهاده شد. هتل داریوش با حدود 190 واحد اقامتی از جمله سوئیت، پذیرای میهمانان خود می باشد.

هتل داریوش کیش دارای 2 مدل اتاق با چشم انداز ویژه ایی را به میهمانان خودش ارائه می دهد. یکی از این مدل اتاق ها، اتاق های رو به دریا و دیگری اتاق های رو به باغ می باشد. از این هتل تا فرودگاه مسیر زیادی نیست و به راحتی می توانید به این هتل برسید و اقامت رویایی خودتان را آغاز کنید.

هتل داریوش

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر

✅ فاصله تا میدان آبشار= هشت دقیقه پیاده روی ( 700 متر )

✅ فاصله تا پلاژ آقایان= سه دقیقه با خودرو ( 1/5 کیلومتر )

✅ فاصله تا پارک هنگام= سه دقیقه با خودرو ( 1/5 کیلومتر )

✅ فاصله تا میدان پردیس= سه دقیقه با خودرو ( 1/7 کیلومتر )

✅ فاصله تا بازار کیش مال= چهار دقیقه با خودرو ( 1/9 کیلومتر )

✅ فاصله تا مرکز تجاری= پنج دقیقه با خودرو ( 2/4 کیلومتر )

✅ فاصله تا بلوار ساحل= چهار دقیقه با خودرو ( 2/5 کیلومتر )

✅ فاصله تا اسکله تفریحی= پنج دقیقه با خودرو ( 2/5 کیلومتر )

 

رزرو هتل داریوش کیش با تخفیف!

هتل داریوش کیش یکی از گرانترین هتل های شهر زیبای کیش می باشد. پس اگر قصد رزرو این هتل را دارید بهتر است با تخفیف ویژه این هتل را رزرو کنید!

برای رزرو هتل داریوش کیش می توانید از طریق سایت زرتور اقدام فرمائید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)