بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول! اگرچه استانبول پایتخت ترکیه نیست، اما قرن هاست که به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جهان شناخته می شود. این شهر، هنوز هم با بقایای امپراتوری ‌های روم و یونان، به طور منحصر به ‌فردی بر روی شکاف اروپا و آسیا خودنمایی می کند و به شدت تحت تأثیر دین مسلط منطقه یعنی اسلام، و پیوندهای خاورمیانه آن است. قبل از خرید تور استانبول حتما این هتل هارو بررسی کنید. تا انتهای این مقاله همراه وب سایت زرافشان سیر باشید.

استانبول با بیش از 16 میلیون ساکن در بین سه شبه جزیره قرار گرفته است. این موضوع، به خصوص برای کسانی که برای اولین بار از این شهر بازدید می کنند، می تواند ترسناک به نظر برسد، اما باید بگوییم که استانبول به طور قابل توجهی جمع و جور است و به راحتی می توان در اطراف آن رفت و آمد کرد. سیستم حمل ‌و نقل عمومی آن شامل مترو، تراموا، اتوبوس، کشتی، قطار کابلی و تله‌کابین است که بسیار کارآمد و ارزان بوده و همگی با یک کارت اعتباری ساده قابل استفاده هستند.

بخش قدیمی شهر در امتداد شبه جزیره جنوبی را عموما فاتح می نامند که همان محل قسطنطنیه قدیمی است. در منطقه بسیار تاریخی سلطان احمد، بیشتر هتل ها در فاصله چند قدمی چهار تا از جاذبه های اصلی شهر قرار دارند: مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های استانبول

شبه جزیره شرقی که به “بخش آسیایی” معروف است، عمدتاً مسکونی است و مکان‌ های دیدنی و هتل ‌های کمتری را در خود جای داده است. درست در آن سوی پل، در شبه جزیره شمالی به نام “بخش اروپایی”، مناطق شلوغ کاراکوف و گالاتا (که بخشی از منطقه عمومی بیوگلو است) مجموعه ‌ای از اقامتگاه‌ ها قرار دارند که عمدتاً با قیمت مناسب و متوسط هستند. محله تکسیم که تحت سلطه یک خیابان عابر پیاده بسیار طولانی است، با تله‌کابین به حومه ‌های مسکونی سرسبزی همچون ماچکا و نشان تاشی، و با قطار کابلی به محله کاباتاش که منطقه‌ای پر رونق در امتداد تنگه بسفر است، متصل می‌شود.

با ما همراه شوید تا 7 تا از بهترین هتل های لوکس استانبول را به شما معرفی کنیم.

لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول

کاخ چراغان (Ciragan Palace Kempinski)

کاخ چراغان (Ciragan Palace Kempinski)

کاخ چراغان استانبول که زمانی اقامتگاه آخرین سلاطین عثمانی بود، به شکوه سابق خود بازسازی شده و تنها هتل مجلل در سواحل اروپایی بسفر است. این هتل ترکیبی عالی از سنت بزرگ مهمان نوازی ترکیه با استانداردهای پنج ستاره را ارائه می دهد. این هتل با ترکیب معماری عظیم یک کاخ سلطنتی در کنار راحتی و به روز بودن یک هتل لوکس، فضای راحتی را در مرکز شهر با 315 اتاق در اختیار مسافران قرار می دهد. با کمی پیاده روی از هتل، منطقه کنار بندر اورتاکوی، منطقه ای جذاب پر از رستوران های غذاهای دریایی، عتیقه فروشی های خاص، سرامیک و جواهرات فروشی قرار دارد. آخر هفته ‌ها نیز یک بازار خیابانی رنگارنگ با مجموعه ‌ای عالی از صنایع دستی ترکیه و در یک محیط دلپذیر در کنار مسجد معروف اورتاکوی به نمایش گذاشته می شود. در نزدیکی این منطقه تعدادی از معروف ترین رستوران ها و کلوپ های شبانه در فضای باز استانبول قرار دارند.

آدرس وبسایت: https://www.kempinski.com/en/ciragan-palace

هتل رادیسون بلو بسفروس (Radisson Blu Bosphorus)

هتل رادیسون بلو بسفروس (Radisson Blu Bosphorus)

هتل رادیسون بلو بسفروس استانبول تجسم همه چیزهای جذاب و شیک در استانبول پرهیاهو است. این هتل که در امتداد سواحل تنگه بسفر واقع شده است، مناظر خیره کننده ای از تنگه و مسجد امپراتوری (مسجد اورتاکوی) همراه با اتاق های امروزی، امکانات رفاهی پیشرفته و معماری مجلل را ارائه می دهد. این هتل که در مرکز شهر قرار دارد، در فاصله چند قدمی بهترین تفریحات شبانه استانبول قرار دارد و به جاذبه های گردشگری مانند مسجد آبی، بازار بزرگ و ایاصوفیه نزدیک است.

بیشتر بخوانید: در سفر چه چیزهایی با خود ببریم؟

همچنین، این هتل دارای 120 اتاق و سوئیت مجلل است که به انواع سبک های معاصر تزئین شده اند. از رستوران استار بورد، مهمانان می توانند از مناظر خیره کننده پل بسفر، یکی از بزرگترین پل های معلق جهان که آسیا و اروپا را به هم متصل می کند، لذت ببرند. کروز لانژ بار مکان مناسبی برای لذت بردن از نوشیدنی و منظره های خیره کننده تنگه بسفر است. همچنین، مرکز اسپا و زیبایی آن با حمام ترکی و سونای خود در خدمت میهمانان است. تراس پوپای هتل نیز برای برگزاری جلسات یا رویدادهای مهم با چشم‌اندازی به تنگه بسفر و فناوری های پیشرفته مجهز شده است.

آدرس وبسایت: https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/radisson-blu-istanbul-bosphorus

هتل شبه جزیره استانبول (Peninsula Istanbul)

هتل شبه جزیره استانبول (Peninsula Istanbul)

هتل شبه جزیره استانبول در امتداد ساحل خیره کننده بسفر در منطقه تاریخی کاراکوی قرار دارد و ویترینی برای فرهنگ پر جنب و جوش ترکی و مهمان نوازی عالی در بندرگاه گالاتا است. این هتل از چهار ساختمان نفیس که سه تای آنها تاریخی بوده و به زیبایی بازسازی شده اند، تشکیل شده است و پذیرای مهمانانی است که از طریق زمینی یا دریایی به استانبول می آیند.

این هتل دارای یک استخر روباز است که دقیقاً در امتداد ساحل بسفر واقع شده است و همچنین، یک استخر شنای سرپوشیده به طول 25 متر دارد که توسط ستون‌ های مرمره احاطه شده است و توسط مجموعه ‌ای از گنبدهای بالای سر با نور چشمگیر روشن شده است.

آدرس وبسایت: https://www.peninsula.com/en/istanbul/5-star-luxury-hotel-bosphorus

هتل چهار فصل استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus)

هتل چهار فصل استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus)

در ساحل اروپایی بسفر – که در تاریخ و قلب استانبول جریان دارد – هتل چهار فصل به یک کاخ قرن نوزدهمی روحی تازه می بخشد. از امکانات جذاب این هتل می توان به استخر آبگرم شهری شیک اشاره کرد. رستوران ها و استخرهای زیبای آن در کنار اسکله مشرف به ساحل آسیا بوده و همه غرق در نور هستند.

هتل چهار فصل استانبول دارای 170 اتاق مهمان از جمله 25 سوئیت می باشد. این هتل بسیار روشن و مطبوع بوده، دارای ترکیبی از جزئیات طراحی عثمانی و دکوراسیون معاصر می باشد و به نسیم ملایم دریا و انواع چشم‌اندازهای اسکله، باغ ها و نمای شهر مشرف است. نزدیک به یک چهارم اتاق ها چشم اندازی از تنگه افسانه ای به تپه های آسیا دارند.

این مرکز 2100 متر مربعی دارای 10 اتاق درمانی مجلل (شامل سوئیت اسپای خصوصی برای دو نفر)، اتاق بخار، سونا، حمام مردانه و زنانه و یک استخر سرپوشیده با نورگیر خیره کننده است.

آدرس وبسایت: https://www.fourseasons.com/bosphorus

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

هتل گرند حیات استانبول با ترکیب معماری سنتی شرق و غرب، روح و فرهنگ شهر جادویی استانبول را منعکس می کند. این هتل که در مرکز جدید استانبول مدرن، در کنار میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده است، اتاق ها و سوئیت های لوکس و خدمات 5 ستاره ارائه می دهد.

هتل گرند حیات یک محیط تماشایی مشرف به تنگه بسفر را ارائه می‌کند که تنها چند دقیقه با مکان ‌های تاریخی شهر قدیمی از جمله ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی فاصله دارد. این هتل همچنین در فاصله چند قدمی مراکز اصلی کنفرانس و نمایشگاه های استانبول قرار دارد و به عنوان یک هتل پیشرو کنفرانس های تجاری در استانبول شناخته شده است.

هتل گرند حیات استانبول میزبان مرکز اسپا و تناسب اندام گایا است که درمان‌ های آبگرم مدرن و آیین ‌های حمام معتبر را نیز به مسافرین خود ارائه می‌کند.

آدرس وبسایت: https://www.hyatt.com/en-US/hotel/turkey/grand-hyatt-istanbul/istan

هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim)

هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim)

هتل مارمارا تکسیم مناظر باشکوهی از تنگه بسفر که تا دریای مرمره امتداد دارد را به نمایش می گذارد. هتل مارمارا استانبول دارای 375 اتاق لوکس و 82 اتاق کلاب مارمارا با چشم انداز پانوراما از تنگه بسفر، شاخ طلایی (Golden Horn) و شهر استانبول است.

مهمانانی که در اتاق‌های کلاب هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند به سالن باشگاه مارمارا که جذاب ‌ترین چشم انداز استانبول را دارد، دسترسی داشته باشند. اتاق‌های کلاب هتل به پنج طبقه بالای محل اقامت هتل ختم می‌شوند و پانوراماترین مناظر استانبول را دارند. این اتاق ‌ها و سوئیت ‌های بزرگ، تمام امکانات لوکسی را که از اقامتگاه‌ های مجلل ۵ ستاره در هتل ‌های استانبول انتظار دارید، ارائه می‌کنند.

اتاق ‌ها و سوئیت ‌های کلاب هتل مطابق با بالاترین استانداردهای هتل تزئین شده ‌اند و دارای تخت ‌ها و بالش ‌های مخصوص طراحی شده ‌اند – از بالش ‌های تخت گرفته تا بالش ‌های ضد حساسیت – تا تجربه یک خواب رویایی را برای مسافرین خود رقم بزند.

خدمات لانژ شامل ناهار خوری و کوکتل های خوشمزه، پذیرایی گرم و صمیمی، مرکز تجاری 24 ساعته و خدمات لیموزین است. اسنک، چای بعد از ظهر و کاناپه در ساعات مختلف روز سرو می شود و در برخی اوقات، غذاخوری در اتاق های خصوصی و جلسات خصوصی نیز ارائه می شود.

آدرس وبسایت: https://www.themarmarahotels.com/taksim

سوئیس هتل بوسفوروس (Swissôtel The Bosphorus)

سوئیس هتل بوسفوروس (Swissôtel The Bosphorus)

این هتل در مرکز شهر با 65 هکتار باغ و در مجاورت کاخ دولما باغچه، آخرین اقامتگاه سلاطین عثمانی واقع شده است. این هتل که بر روی یک تپه جنگلی قرار دارد، دارای منظره ای پانوراما از بسفر، سواحل آسیایی و شهر قدیمی استانبول است و دارای تنوع خوراکی های زیادی از جمله غذاهای ژاپنی، سوئیسی، ترکی و فرانسوی است. امکانات رفاهی گسترده این هتل رایگان است. یک طبقه اجرایی عالی، سالن استراحت و امکانات تجاری نیز در این هتل وجود دارد.

آدرس وبسایت: https://www.swissotel.com/hotels/istanbul

 

کلام آخر

برای اینکه واقعاً بهترین استفاده را از سفر خود به استانبول ببرید، مهم است که در منطقه ای بمانید که مطابق با علایق، بودجه و سلیقه شما باشد.

این راهنما 7  هتل از بهترین های استانبول را پوشش داده و به شما ایده بسیار خوبی از محل اقامت در استانبول می دهد.

استانبول شهر مورد علاقه بسیاری از گدشگران در جهان بوده و مکانی است که در چند سال گذشته از زندگی در آن لذت برده ایم. امیدواریم این راهنما برای شما مفید واقع شده باشد و مکان مناسبی برای اقامت در استانبول پیدا کنید. سفر خوبی داشته باشید! همچنین می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سایت زرتور اقدام فرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)