اقامت در بهترین هتل‌های استانبول برای سفر از مهمترین دغدغه گردشگرانی می‌باشد که قصد سفر به ترکیه را دارند. انتخاب بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت جهت سفرهای توریستی و تجاری متفاوت می‌باشد. استانبول یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران به دلایل مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

این شهر زیبا در کنار ساحل دریای سیاه قرار دارد و دارای بخش آسیایی و اروپایی می‌باشد. بسیاری از گردشگران تمایل دارند که در بخش اروپایی آن ساکن شوند تا دسترسی بیشتری به جاذبه‌های تفریحی و تاریخی داشته باشند و هزینه کمتری نیز برای رفت و آمد بپردازند. تعداد زیاد هتل‌ها در شهر استانبول باعث شده است که انتخاب بهترین هتل‌های استانبول برای گردشگران سخت باشد. از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین هتل‌های این شهر بپردازیم.

 رزرو بهترین هتل‌های استانبول

بسیاری از گردشگران هنگامی که می‌خواهند تور استانبول خریداری کنند، به جای خرید تور مسافرتی استانبول، بلیط پرواز و هتل را جداگانه رزرو می کنتد تا بتواند با خیال آسوده وارد کشور ترکیه شوند. این دسته از گردشگران مایلند که کیفیت سفر خود را بیشتر کنند و با هزینه مقرون به صرفه بتوانند برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی نمایند.

بهترین هتل‌های استانبول برای سفر به لحاظ امکانات و منطقه‌ای که هتل در واقع شده، براساس سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره بودن آن متفاوت می‌باشد و شما باید براساس هدف سفر به ترکیه و بودجه‌ای که در نظر می‌گیرید، بهترین محل اقامت در ترکیه را برای خود انتخاب کنید. چنانچه مایل به رزرو بهترین هتل استانبول برای سفر خود هستید، کافی است با همکاران ما در بخش فروش آژانس مسافرتی زرافشان سیر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را در ارتباط با هتل‌های محل اقامت استانبول و امکانات هریک از این هتل‌ها در اختیار شما عزیزان قرار دهند. اما در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره استانبول ترکیه خواهیم پرداخت و با توجه هدف و بودجه خود می‌توانید بهترین محل اقامت در ترکیه را انتخاب کرده و تجربه خاطره انگیز از سفر به این شهر را برای خود رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: هزینه سفر به آنتالیا

 رزرو بهترین هتل‌های استانبول

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول

بسیاری از گردشگرانی که قصد سفر به استانبول را دارند، برای صرفه‌جویی در هزینه‎‌های خود هتل‌های 3 ستاره ترکیه را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند. قیمت بهترین هتل‌های استانبول برای سفر تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، شرایط دسترسی به سیستم حمل و نقل و جاذبه‌های گردشگری و مکان‎های تفریحی و همچنین دسترسی به مراکز خرید استانبول تعیین می‌گردد.

برای رزرو تور با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

اکثر مسافران ایرانی ترجیح می‌دهند هتل‌های 3 ستاره ترکیه که به مناطق تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال نزدیک هستند را رزرو کنند. هتل‌های این مناطق به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی دسترسی بهتری دارند و از نظر قیمت هم بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. در ادامه برخی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد. که بهترین زمان سفر به استانبول {مناسبت‌ها} را برای شما رقم بزند

 هتل سه ستاره کایا استانبول

این هتل یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره  استانبول هتل کایا استانبول است که در منطقه فیندیک‌زاده در محله آکسارای واقع است. این هتل با ایستگاه تراموا ۲۰ متر فاصله دارد. خدمات این هتل شامل تلویزیون، اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه است.

 هتل سه ستاره سد بسفروس

🏨 این هتل از بهترین هتل‌های استانبول در منطقه تکسیم است که با ایستگاه تراموا کاباتاش حدود ۳۰۰ متر فاصله دارد. این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطلوب است و مسافر می‌تواند در مدت زمان اقامت خود از امکاناتی مانند سونا، جکوزی حمام ترکی و سالن ماساژ استفاده کند. از دیگر هتل‌های 3 ستاره استانبول می‌توان به هتل تکسیم لانژ، هتل برن استانبول، تایتانیک کامفورت شیشلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کشور برای سفر مجردی

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول

بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول

صنعت گردشگری کشور ترکیه در سال‌های اخیر بسیار رونق داشته و توریست‌های زیادی این کشور را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. در بین شهرهای ترکیه، استانبول یکی از بهترین شهرهایی است که امکانات رفاهی زیادی برای اقامت گردشگران در نظر گرفته است. در سال‌های اخیر تعداد هتل‌های استانبول بیشتر شده و صنعت هتلداری رونق بسیاری داشته است. رزرو هتل در شهر استانبول هزینه‌های زیادی دارد، بنابراین بسیاری به دنبال اقامت در هتل‌های با کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند. در ادامه برخی از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول که به عنوان بهترین هتل‌های استانبول برای سفر هستند را معرفی خواهیم کرد.

 هتل ریوا تکسیم

تکسیم یکی از میدان مشهور استانبول است و بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در هتل ریوا اقامت داشته باشند. امکانات تفریحی در این هتل بسیار متنوع است و شما می‌توانید به مراکز خرید استانبول و برج گالاتا و همچنین خیابان استقلال دسترسی داشته باشید.

 هتل ۴ستاره کلاریون گلدن هورن

این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه تکسیم واقع شده و گردشگران می‌توانند به راحتی به خیابان استقلال دسترسی داشته باشند. این هتل امکانات رفاهی فوق العاده را برای گردشگران در نظر گرفته و شما می‌توانید با مترو نیز رفت و آمد داشت باشید. حمام خصوصی، لوازم بهداشتی و اینترنت پرسرعت نیز از مواردی است که در این هتل وجود دارد. از دیگر هتل‌های ۴ ستاره استانبول که به عنوان بهترین هتل‌های استانبول برای سفر می‌توان آنها را برشمرد، می‌توان به هتل گرند هیلاریوم، هتل سیتی لافت آتاشهیر و هتل کارتون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کشور برای مسافرت خانوادگی

بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول

معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

اگر زمانی که برای تور استانبول اقدام می‌کنید، محدودیتی درباره هزینه سفر ندارید، اقامت در هتل‌های لوکس و پنج ستاره بهترین گزینه برای شما خواهد بود، چرا که می‌توانید خاطره‌های بسیار لذت‌بخشی را از سفر خود رقم بزنید. هتل‌های ۵ ستاره و لوکس استانبول می‌توانند بالاترین امکانات گردشگری و تفریحی برای شما فراهم کنند. تعداد هتل‌های ۵ ستاره و لوکس در استانبول بسیار زیاد و متنوع است و شما می‌توانید از بین اقامتگاه‌های متعدد یکی از بهترین‌های آن را برای ثبت خاطره‌های بیادماندنی انتخاب کنید. در ادامه بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.

 هتل وندا ویستا

هتل وندا ویستا بدون شک یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول می‌باشد که خدمات و امکانات متنوع رفاهی دارد و شما می‌توانید در یک فضای مجلل و باشکوه بهترین خاطرات را برای خود ثبت کنید.در اتاق‌های هتل روزانه نظافت می‌شوند و هر اتاق دارای حمام اختصاصی می‌باشد. این هتل به بازار بزرگ شهر استانبول ۲۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ۵ ستاره ملاس استانبول

این هتل یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره و مجلل استانبول است که در منطقه بشیکتاش قرار داشته و با مسجد تاریخی سلطان احمد نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل ملاس خدمات و امکانات متنوعی که دارد که باعث شده است امتیاز 8.6 را در میان بهترین هتل‌های دنیا دریافت کند. پذیرش مسافر در این هتل ۲۴ ساعته است. کاخ دولما باغچه و مرکز کنگره استانبول نیز از این هتل حدود دو و نیم کیلومتر فاصله دارد. از دیگر هتل‌های ۵ ستاره استانبول که می‌توان به عنوان بهترین هتل‌های استانبول برای سفر آن را مدنظر قرار دارد، هتل دیوان استانبول می‌باشد.

 بهترین هتل های استانبول در تقسیم

در اطراف میدان تقسیم در استانبول، تعداد زیادی هتل با امکانات مختلف وجود دارد. برخی از بهترین هتل های نزدیک به میدان تقسیم استانبول عبارتند از :

  • هتل پلازا: این هتل ۵ ستاره در مکانی عالی واقع شده و امکانات شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ورزش، رستوران و بار می باشد.
  •  هتل پریسا: این هتل با ۴ ستاره در یک موقعیت عالی واقع شده است و در فاصله کوتاهی از مراکز خرید، رستوران ها و ایستگاه مترو قرار دارد.
  •  هتل دیوان: این هتل با ۵ ستاره در مرکز شهر استانبول واقع شده است و امکانات شامل ۳ رستوران، استخر در سقف، سونا و جکوزی، سالن ورزش و سالن های کنفرانس می باشد.
  • هتل نووتل : این هتل با ۵ ستاره در موقعیتی عالی در شهر تقسیم استانبول واقع شده است و امکانات شامل رستوران، بار، استخر سرپوشیده و باز، سونا و جکوزی و سالن ورزش می باشد.
  •  هتل پرنسس: این هتل با ۴ ستاره در مرکز شهر استانبول واقع شده و به راحتی از میدان تقسیم استانبول قابل دسترسی است. امکانات شامل استخر، سونا و جکوزی، رستوران و بار می باشد.

بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان

استانبول شهر زیبایی است که هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به آن سفر می‌کنند. در این شهر هتل های زیادی وجود دارد که برخی از بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان عبارتند از:

  • فورسیزنز هتل بوسفوروس (Four Seasons Hotel Bosphorus): این هتل در منطقه بوسفوروس واقع شده و دارای چشم اندازی بی‌نظیر از رودخانه بوسفوروس و پل‌های شهر است. هتل دارای اتاق‌های مجلل و رستوران‌های بسیار خوبی است.
  • شنلیج هتل و رزیدنس (Shangri-La Bosphorus, Istanbul): این هتل دارای موقعیتی بسیار خوب در شهر است و از دیدنی هایی همچون موزه آیا صوفیا و مسجد بلو مسجد نزدیک است. هتل دارای اتاق‌های مجهز و رستوران‌های بسیار خوبی است.
  • ریتز کارلتون آسیا (Ritz Carlton Asia): این هتل در منطقه بیسیکتاش واقع شده و دارای منظره‌هایی زیبا از شهر است. هتل دارای اتاق‌های بزرگ و رستوران‌هایی با منوی بین‌المللی است.
  •  پارک هیلتون بوسفوروس (Park Hilton Bosphorus): این هتل در منطقه بوسفوروس واقع شده و دارای اتاق‌های بزرگ و رستوران‌هایی با منوی بین‌المللی است. هتل دارای یک استخر بزرگ و آبگرم و همچنین سالن تناسب اندام است.
  • فورسیزونز هتل استانبول در سواری (Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet): این هتل در قلب شهر و در محله سواری واقع شده و دارای دیدنی هایی همچون باغ تاپ‌کاپی و آبی‌کاپی نزدیک است. هتل دارای اتاق‌های زیبا و رستوران‌های بسیار خوبی است که جزو بهترین هتل های استانبول برای ایرانیان است.

بهترین هتل های استانبول از نظر مردم

با توجه به نظرات مسافران و کاربران زرافشان سیر که در راستای بهترین هتل های استانبول از نظر مردم ثبت شده است را در مقاله ذکر کرده ایم.

معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بهترین هتل‌های استانبول برای سفر پرداختیم. انتخاب بهترین هتل‌های استانبول برای افرادی که قصد سفر تفریحی گردشگری و کاری به این شهر را دارند، بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر استانبول یکی از بزرگترین شهرهای توریستی دنیا به شمار می‌رود و سالانه میلیون‌ها بازدید کننده روانه این شهر می‌شوند. فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی برای گردشگران بسیار اهمیت دارد. در سال‌های اخیر به دلیل رونق صنعت گردشگری در ترکیه هتل‌های زیادی بنا شده‌اند که امکانات متعددی را با توجه به بودجه گردشگران در اختیار آنها قرار خواهد داد.

انتخاب بهترین هتل‌های استانبول برای سفر یکی از مواردی است که گردشگران به آن توجه ویژه‌ای دارند. از این رو در این مطلب سعی کردیم به بهترین هتل‌های استانبول اشاره کنیم. چنانچه قصد رزرو بهترین هتل استانبول به صورت آنلاین را دارید، می‌توانید از طریق سایت مجموعه زرافشان اقدام کنید و از لیست قیمت‌ها مطلع شوید و اگر نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، می‌توانید با کارشناسان زرافشان تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در اختیار شما قرار دهند. همین حالا برای رزرو تور استانبول اقدام کنید.

برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)