آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول: مهمترین مراکز خریدی که باید حتما بروید!

خرید کردن از مراکز خرید آن هم در شهر زیبای استانبول بسیار لذت بخش است. به خصوص اگر در زمان فروش های ویژه و تخفیف ها در این مراکز خرید باشید حتما با دیدن قیمت ها و شور و نشاط حاکم در آنجا می توانید این حس خوب را بیش از پیش تجربه نمایید. در این شهر مراکز خرید متعددی وجود دارد و اگر ساکن این شهر نباشید و فقط چند روزی را مهمان استانبول بوده باشید به طور حتم فرصت بازدید از تمام این مراکز را پیدا نخواهید کرد. از این رو بهتر آن است که قبل از سفر با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا باشید تا بتوانید از زمان سفر خود بهترین استفاده را نمایید. در ادامه با زرافشان سیر همراه باشید تا با هم با بهترین مراکز خرید این شهر بیشتر آشنا شویم. آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری زرافشان سیر که آن را در بخش فروش بلیط هواپیما با نام زرتور، حتما می شناسید یکی از بهترین ها در این عرصه است و به کمک مشاوران و کارشناسان گردشگری که در این مجموعه مشغول به ارائه خدمات می باشند، می تواند در زمینه خرید تور استانبول و یا تور ارزان به آنتالیا و یا تور ارمنستان بهترین مشاوره ها را به شما ارائه بدهد. شما در مورد رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما هم می توانید روی زرافشان سیر حساب کنید! حالا دیگر وقت آن رسیده است که برویم سر اصل ماجرا!

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول کدام است؟

بهترین مراکز خرید استانبول کدام است؟

استانبول شهری با مراکز خرید بسیار متنوع است. از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید مدرن، هر چیزی که در استانبول به دنبال آن هستید را می توانید پیدا کنید. در اینجا برخی از بهترین مراکز خرید استانبول آورده شده است:

  • بازار بزرگ استانبول: بازار بزرگ استانبول یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای سرپوشیده جهان است. این بازار بیش از 4000 مغازه دارد که انواع کالاها از جمله لباس، زیورآلات، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره را به فروش می رسانند.
  • کانیون: کانیون یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه دارد که برندهای معروف جهانی مانند دیور، گوچی، لویی ویتون و غیره را به فروش می رسانند.
  • استینیه پارک: استینیه پارک یکی دیگر از مراکز خرید مدرن و لوکس استانبول است. این مرکز خرید بیش از 300 فروشگاه دارد که برندهای معروف جهانی و همچنین برندهای ترک را به فروش می رسانند.
  • میدان تکسیم: در خیابانی که منتهی به میدان تکسیم است ده ها فروشگاه و چند مرکز خرید بزرگ و کوچک وجود دارد و مجموعه کاملی از انواع لباس، کیف، کفش و لوازم آرایش را می توانید از برندهای مختلف در این فروشگاه ها پیدا کنید. برندهایی مانند زارا، ال سی وایکی کی، کوتون و … در میدان تکسیم هم شعبه هایی دارند و خرید از آنها می تواند در کنار دیگر برندها برایتان لذت بخش باشد.

همانطور که گفته شد مراکز خرید در استانبول بسیار زیاد و البته متنوع است و مواردی که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم تنها بخش کوچکی از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می روند.

سفر به ترکیه

در سفر به ترکیه باید بدانید که:

علاوه بر آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول خالی از لطف نیست که اطلاعات جامعی از گردش در این شهر داشته باشید.

استانبول شهری باستانی و زیبا است که در دو قاره اروپا و آسیا واقع شده است. این شهر تاریخی و فرهنگی غنی دارد و جاذبه های گردشگری زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. در ادامه نکاتی از دانستنی های سفر به استانبول را با هم مرور می کنیم:

  • بهترین زمان برای سفر به استانبول بهار (آوریل تا ژوئن) و پاییز (سپتامبر تا نوامبر) است. در این زمان ها، آب و هوا معتدل و مطبوع است و تعداد گردشگران کمتر است.
  • زبان رسمی استانبول ترکی است. با این حال، مردم این کشور به زبان انگلیسی هم مسلط هستند، به خصوص در مناطق توریستی.
  • واحد پول استانبول لیر ترکیه است.
  • استانبول یک شهر بسیار ارزان است. هزینه غذا، حمل و نقل و اقامت در این شهر نسبت به بسیاری از شهرهای اروپایی کمتر است.
  • استانبول یک شهر بسیار امن است. با این حال، مانند هر شهر دیگری، بهتر است مراقب باشید و از گشت و گذار در مناطق تاریک و خلوت خودداری کنید.
  • استانبول یک شهر بسیار متنوع است. مردم از همه ملیت ها و مذاهب در این شهر زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های استانبول

در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری استانبول آورده شده است:

  • مسجد آبی
  • کاخ توپکاپی
  • مسجد ایاصوفیه
  • بازار بزرگ استانبول
  • برج گالاتا
  • تنگه بسفر
  • جزیره های پرنس

هتل های نزدیک بهترین مراکز خرید استانبول

آشنایی با هتل های نزدیک بهترین مراکز خرید استانبول

اگر قصد خرید از بهترین مراکز خرید استانبول را دارید بهتر است اقامت خود را در هتل هایی نزدیک به این مراکز رزرو کنید تا دسترسی به آنها برایتان با هزینه های کمتری همراه باشد.

در ادامه برخی از بهترین هتل های نزدیک بهترین مراکز خرید استانبول آورده شده است:

  • هتل ریکسوس پرا: این هتل لوکس تنها چند قدم از مرکز خرید کانیون و مرکز خرید ایستینیه پارک فاصله دارد. هتل ریکسوس پرا دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. همچنین دارای تعدادی رستوران و بار است که غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند.
  • هتل رادیسون بلو شیشلی: این هتل پنج ستاره در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و تنها چند دقیقه پیاده روی از مرکز خرید جواهر فاصله دارد. هتل رادیسون بلو شیشلی دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. همچنین دارای تعدادی رستوران و بار است که غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند.
  • هتل ماریوت استانبول: این هتل پنج ستاره در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و تنها چند دقیقه پیاده روی از مرکز خرید جواهر فاصله دارد. هتل ماریوت استانبول دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. همچنین دارای تعدادی رستوران و بار است که غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند.
  • هتل رامادا استانبول کانیون: این هتل چهار ستاره در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و تنها چند دقیقه پیاده روی از مرکز خرید کانیون فاصله دارد. هتل رامادا استانبول کانیون دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. همچنین دارای تعدادی رستوران و بار است که غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند.
  • هتل رامادا استانبول ایستینیه پارک: این هتل چهار ستاره در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و تنها چند دقیقه پیاده روی از مرکز خرید ایستینیه پارک فاصله دارد. هتل رامادا استانبول ایستینیه پارک دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. همچنین دارای تعدادی رستوران و بار است که غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند.

بیشتر بخوانید: بلک فرایدی استانبول چه تاریخی است؟

برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان زرافشان سیر در ارتباط باشید.

زرافشان سیر

 

آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول و خرید تور از زرافشان سیر

همیشه این را شنیده ایم که کار را باید به کاردان بسپاریم! برای برنامه ریزی سفر و رزور تور و هتل هم داستان از این قرار است. آژانس مسافرتی زرافشان سیر با ارائه بهترین خدمات تور و اقامت در ایران و در دیگر کشورها انتخاب اول و آخر افرادی است که دوست دارند سفری بدون دغدغه را تجربه کنند. خدماتی که می توانید در اینجا دریافت کنید عبارت است از:

اگر قصد خرید از بهترین مراکز خرید استانبول را دارید می توانید برنامه ریزی سفر خود را به کارشناسان زرافشان سیر بسپارید و خودتان به سراغ بستن چمدان ها بروید! منتظرتان هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)