برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ دانستنی های سفر با زرافشان سیر

یک چالش اساسی! آن هم زمانی که تمام کارهای خود و انتخاب های مهم را برای داشتن یک سفر خاطره انگیز انجام داده اید و حال با این پرسش مواجه می شوید که چه پولی با خود ببریم؟ دلار بهتر است یا پول کشور مقصد؟ اگر عازم سفر به شهر زیبای دبی باشید بنا بر ملاحظات سفر این سوال که برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم، ذهن شما را بیشتر هم به خود مشغول خواهد کرد. خبر خوب اینکه برای این مشکل در زرافشان سیر چاره ای اندیشیده ایم! از شما دعوت می کنیم در ادامه با زرافشان سیر همراه و هم قدم شوید تا با هم به بررسی این پرسش و یافتن مناسب ترین پاسخ بپردازیم.

تجربه سال ها برگزاری تور موفق داخلی و خارجی به همراه رزرو هتل و فروش بلیط هواپیما در زرافشان سیر و زرتور، بهترین گزینه ها را برای یافتن پاسخ مناسب در احتیار ما قرار داده است و حال قصد داریم این تجربیات را با شما در میان بگذاریم! به خاطر داشته باشید که با زرافشان سیر تنها کافی است به فکر بستن چمدان های خود باشید و دغدغه هایتان را به زرافشان سیر بسپارید!

واحد پول کشور امارات

واحد پول کشور امارات

در قدم نخست برای اینکه بدانیم برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ بهتر است کمی بیشتر درباره واحد پول این کشور بدانیم.

واحد پول کشور امارات متحده عربی درهم است. درهم به ۱۰۰ فلس تقسیم می‌شود. درهم از سال ۱۹۷۱ به عنوان واحد پول امارات متحده عربی به کار می‌رود. درهم در قالب اسکناس‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ درهمی و سکه‌های ۲۵ فلس، ۵۰ فلس و یک درهمی موجود است.

بیشتر بخوانید: چه کشورهایی به ویزا نیاز دارند؟

نرخ تبدیل دلار به درهم تقریبا عدد ثابتی است. و این کار را آسان تر می کند. می توانید قبل از سفر این ضریب را از صرافی های ایران هم چک کنید. و حالا وقت آن رسیده است که برویم سر چالش اصلی خودمان و آن اینکه برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ در بخش بعدی این مورد را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟

برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟

یک راه حل ساده برای اینکه بدانیم برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم این است که می توانید هر دو را با خود همراه داشته باشید. شما می توانید بخشی از پولتان را در ایران به درهم تبدیل کنید تا بلافاصله پس از رسیدن و در فرودگاه نیازی به تبدیل دلار در فرودگاه نداشته باشید. زیرا معمولا صرافی های فرودگاه با نرخ بالاتری این تبدیل را انجام می دهند. کمی هم با خود دلار داشته باشید تا بتوانید هم از تفریحات دلاری در دبی استفاده کنید و هم هر زمان که نیاز داشتید بتوانید در صرافی های مختلف این شهر دلار را به درهم تبدیل کنید. بنابراین لازم است تا هم دلار و هم درهم با خود به همراه داشته باشید!

بیشتر بخوانید: چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ و با دلار خود در دبی چکار کنیم؟

برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ و با دلار خود در دبی چکار کنیم؟

حال که دانستید که چگونه باید با این چالش که برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ برخورد کنید بهتر است کمی هم از تبدیل ارز بیشتر بدانیم!

دبی یکی از شهرهای پرطرفدار گردشگری در جهان است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی گردشگران در سفر، تبدیل ارز است. در دبی صرافی‌های زیادی وجود دارد که خدمات تبدیل ارز را ارائه می‌دهند. با این حال، همه صرافی‌ها معتبر نیستند و ممکن است نرخ تبدیل ارز مناسبی ارائه ندهند. در ادامه، برخی از معتبرترین صرافی‌های دبی را معرفی می‌کنیم:

  • صرافی الانصاری

صرافی الانصاری یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های دبی است. این صرافی بیش از ۱۷۰ شعبه در سراسر امارات متحده عربی دارد که بیش از ۷۰ شعبه آن در دبی قرار دارد. صرافی الانصاری نرخ تبدیل ارز مناسبی ارائه می‌دهد و خدماتی مانند خرید و فروش ارزهای خارجی، انتقال پول، پرداخت قبض و پذیرش چک‌های مسافرتی را ارائه می‌دهد.

  • صرافی بین المللی الرستمانی

صرافی بین المللی الرستمانی نیز یکی دیگر از صرافی‌های معتبر دبی است. این صرافی بیش از ۱۶ شعبه در دبی دارد و خدماتی مانند خرید و فروش ارزهای خارجی، انتقال پول، پرداخت قبض و پذیرش چک‌های مسافرتی را ارائه می‌دهد.

  • صرافی الفردان

صرافی الفردان نیز یکی از صرافی‌های قدیمی و معتبر دبی است. این صرافی بیش از ۱۶ شعبه در دبی دارد و خدماتی مانند خرید و فروش ارزهای خارجی، انتقال پول، پرداخت قبض و پذیرش چک‌های مسافرتی را ارائه می‌دهد.

  • صرافی امارات (UAE)

صرافی امارات (UAE) نیز یکی از صرافی‌های بزرگ و معتبر دبی است. این صرافی بیش از ۶۰ شعبه در دبی دارد و خدماتی مانند خرید و فروش ارزهای خارجی، انتقال پول، پرداخت قبض و پذیرش چک‌های مسافرتی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر صرافی‌های ذکر شده، صرافی‌های دیگری نیز در دبی وجود دارند که خدمات تبدیل ارز را ارائه می‌دهند. با این حال، بهتر است قبل از مراجعه به هر صرافی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار می‌توانید از وب‌سایت‌های معتبر بررسی صرافی‌ها استفاده کنید یا از دوستان و آشنایان خود که به دبی سفر کرده‌اند، توصیه بگیرید.

این نکات را جدی بگیرید!

در هنگام مراجعه به صرافی، توجه به نکات زیر ضروری است:

حتماً نرخ تبدیل ارز را قبل از انجام معامله بررسی کنید.

از صرافی بخواهید که نرخ تبدیل ارز را به صورت کتبی به شما ارائه دهد.

پول خود را به صورت اسکناس‌های تمیز و سالم به صرافی تحویل دهید.

رسید معامله را دریافت کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید از بروز هرگونه مشکل در هنگام تبدیل ارز در دبی جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: ارز مسافرتی چیست؟

تجربه سفر خاطره انگیز با زرافشان سیر

تجربه سفر خاطره انگیز با زرافشان سیر

در میان انتخاب های مختلفی که برای آژانس مسافرتی و خدمات گردشگری وجود دارد بسیار مهم است که بهترین را انتخاب کنید. تجربه سال ها حضور در این عرصه زرافشان سیر را به انتخاب اول مشتریان مبدل ساخته است! خدمات گسترده ای را می توانید از زرافشان سیر دریافت نمایید از جمله این موارد عبارتند از:

برای دریافت خدمات می توانید به آسانی با کارشناسان زرافشان سیر در ارتباط باشید! مشتاقانه منتظر شما هستیم!

3.7/5 - (3 امتیاز)