پیدا کردن ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر دغدغه بسیاری از گردشگرانی است که مایلند سفر مقرون به صرفه‌ای داشته باشند و هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنند. وقتی صحبت از سفر اروپایی می‌شود، ذهنیت همه به سمت سفرهای گران قیمت و لوکس می‌رود. اما واقعیت این است که سفر ارزان به کشورهای اروپایی نیز امکان پذیر است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر را انتخاب کنند و بیشتر از جاذبه‌های گردشگری لذت ببرند. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از کشورهای اروپایی ارزان و همچنین چگونگی اقامت در این کشورها بپردازیم. پس تا انتها با ما باشید.

ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر کدام است؟

👈بسیاری از گردشگران زمانی که برای سفر برنامه ریزی می‌کنند، دوست دارند از کشورهای اروپایی نیز دیدن کنند. اما یکی از دغدغه‌های مهم برای سفر به کشورهای اروپایی مدیریت هزینه‌ها است. بنابراین پیدا کردن ارزانترین کشور اروپایی برای سفر برای افرادی که مایلند هزینه کمتری صرف کنند، بسیار اهمیت دارد.

👈یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر، به بوداپست مجارستان است که برای گردشگری بسیار کم هزینه می‌باشد و بیشترین هزینه در سفر مربوط به مکان یا بلیط هواپیما خواهد بود. بوداپست جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فراوانی دارد. از بهترین جاذبه‌های شهر بوداپست رود دانوب است که منظره بسیار زیبایی را در این شهر وجود آورده است.هزینه‌ها در این شهر نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین‌تر است و شما می‌توانید از تورهای رایگان پیاده‌روی نیز استفاده کنید و از مکان‌های گردشگری دیدن کنید.

👈پراگ یکی دیگر از شهرهای زیبای دنیا است که می‌توانید به عنوان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر روی آن حساب کنید. این شهر زیبا یکی از شهرهای ارزان قیمت در اروپا است. محبوبیت این شهر در سال‌های اخیر به دلیل افزایش گردشگران زیادتر شده است، هنوز هم با وجود این جز ارزانترین مقصدهای گردشگری برای خارجیان محسوب می‌شود. این شهر معروف به شهر صد مناره نیز می‌باشد. بازدید از جاذبه‌های تاریخی از جمله میدان ونتسل و میدان شهر قدیم رایگان است.

👈ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر بسیاری از گردشگران می‌توان دوبرونیک را نام برد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی کرواسی می‌باشد. بافت شهر دوبرونیک بسیار زیبا و قابل توجه است. همین بافت زیبا باعث شده که بسیاری از فیلم‌های تاریخی مشهور و همچنین سریال‌ها در این شهر فیلمبرداری شود. یکی از سریال‌هایی که در این شهر ساخته شده بازی تاج و تخت می‌باشد.

ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر کدام است؟

👈اگر می‌خواهید ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر را انتخاب کنید، یکی دیگر از این مقاصد، پایتخت پرتغال شهر لیسبون است. این شهر یکی از کشورهای ارزان اروپا بشمار می‌آید. اقامتگاه‌ها و فعالیت‌های رایگان و همچنین فستیوال‌های مختلف در این شهر زیاد است که آن را به بهترین مقصد سفر ارزان اروپایی بدل کرده است. جالب است بدانید در اولین یکشنبه هر ماه بازدید در بسیاری از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری لیسبون رایگان است و همین باعث شده که گردشگران بسیاری روانه این شهر شوند.

👈اگر بخواهیم به یکی دیگر از ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر اشاره کنیم، بهتر است شهر تاریخی صوفیه در بلغارستان را به عنوان جذاب‌ترین مقصد اروپا در نظر بگیرید. دیدن از این شر سفر مقرون به صرفه برای شما رقم خواهد زد. هزینه اقامت اروپا و امکانات دیگر در شهر تاریخی صوفیه بسیار مناسب می‌باشد و غذاهای خوشمزه بلغاری در این سفر باعث می‌شود که شما سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید. تا اینجا به ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر اشاره کردیم. اما اگر می‌خواهید سفر مناسب از لحاظ قیمت و هزینه داشته باشید، باید به انتخاب فصل و محل اقامت نیز توجه کنید.

برای رزرو تور با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

بهترین فصل‌ها برای سفر ارزان به کشورهای اروپایی

👈تا اینجا به برخی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر اشاره کردیم. اما انتخاب فصل مناسب نیز برای داشتن یک سفر هیجان انگیز بسیار اهمیت دارد. هزینه تورهای گردشگری و مسافرتی باعث افزایش قیمت‌ها در فصل تابستان خواهد بود و هوای آفتابی و مطبوع در شهرهای اروپایی مخصوصاً در شهرهای ساحلی باعث می‌شود که گردشگران زیادی به این شهرها سفر کنند. به همین دلیل بهار و پاییز بهترین فصل هنگام انتخاب ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر است. برای افرادی که به دنبال ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می‌گردند، انتخاب فصل پایز و زمستان بهتر است، چراکه هنوز هوا آفتابی و مطبوع است و میزان گ نسبت به فصل‌های دیگر کاهش پیدا خواهد کرد.

برای اطلاع از بهترین زمان سفر به استانبول {مناسبت‌ها} بر روی لینک کلیک کنید

 بهترین فصل‌ها برای سفر ارزان به کشورهای اروپایی

محل اقامت در سفر ارزان به اروپا

👈افرادی که ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر را انتخاب می‌کنند ، باید به محل اقامت در این کشورها نیز توجه داشته باشند. یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر همین اقامت ارزان است، چرا که بخش عمده‌ای از هزینه‌های سفر صرف مکان و اقامتگاه می‌شود و می‌توان با استفاده از تخفیف هتل‌ها و همچنین خرید کارت‌های اعتباری هزینه اقامت خود در سفر را به شکل چشمگیری کاهش دهید.

برای اطلاع از تور یک روزه بر روی لینک کلیک کنید

👈در سفر به کشورهای اروپایی شما حتماً نباید در هتل‌های لوکس اقامت داشته باشید، هاستل‌ها یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای سفرهای اروپایی هستند. هاستل ها انواع مختلفی دارند که هرکدام امکانات مختلف را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هاستل‌ها تنها جای خواب و صبحانه برای مسافران نیست، ویژگی اصلی آنها این است که شما یک اتاق مخصوص به خود ندارید و با دیگر مسافران هم اتاق هستید. البته این امر یکی از جاذبه‌های سفر محسوب می‌شود، چراکه با افرادی هم اتاق می‌شوید که از فرهنگ‌های مختلف این شهر آمده‌اند و می‌توانید با آنها دوست شوید. بنابراین توجه داشته باشید که هنگام انتخاب ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر شما می‌توانید در اقامتگاه‌های ارزان نیز اقامت داشته باشید.

محل اقامت در سفر ارزان به اروپا

سخن آخر

در این مقاله به بررسی و معرفی ارزان‌ترین کشور اروپایی به برای سفر پرداختیم. انتخاب مقصد ارزان برای بسیاری از گردشگران بسیار اهمیت دارد، چرا که مایلند بجای صرف هزینه برای اقامتگاه یا موارد دیگر، از جاذبه‌های گردشگری به صورت رایگان استفاده کنند. مثلاً کشورهایی مثل بوداپست، صوفیه، پراگ، دوبرونیک ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر محسوب می‌شوند و شما می‌توانید با سفر به این مکان‌های دیدنی بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. چنانچه به دنبال خرید بلیط ارزان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزان‌ترین کشور اروپایی برای سفر هستید، می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی زرافشان سیر تماس بگیرید تا در این خصوص شما عزیزان را راهنمایی کنند.

پیشنهاد ویژه: تور سرعین

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)